کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آتش‌زدن خودروی BMW به نشانه اعتراض


کد خبر : ۴۱۱۹۴دوشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵:۱۱۷۸۲۷ بازدید

یک شهروند ایرانی – ایتالیایی به نشانه اعتراض به مشکلات نقص فنی و خدمات پس از فروش شرکت بی‌ام‌و، خودروی خود را به آتش کشید.
آتش‌زدن خودروی BMW به نشانه اعتراضآتش‌زدن خودروی BMW به نشانه اعتراض

یک شهروند ایرانی – ایتالیایی به نشانه اعتراض به مشکلات نقص فنی و خدمات پس از فروش شرکت بی‌ام‌و، خودروی خود را به آتش کشید.

به گزارش وب سایت carscoops، یک شهروند و تاجر ایرانی – ایتالیایی که در آلمان ساکن است، سابقه زیادی در آسیب رساندن و نابود کردن خودروهای بی‌ام‌و خود به نشانه اعتراض به خودروهای ساخت این شرکت آلمانی دارد.

وی پیشتر هم در سال ۲۰۱۳ میلادی، خودروی بی‌ام‌و مدل M۶ خود را در مقابل نمایشگاه خودروی فرانکفورت با یک تبر و چکش به مرز نابودی کشانده بود. وی پس از رسانه ای شدن این موضوع، اقدام به تعمیر و احیای خودروی خود کرد و دوباره در نمایشگاه خودروی ژنو سال ۲۰۱۴ همین کار را تکرار کرد.

وی بر این باور است که جعبه دنده خودروهایی که خریداری و استفاده کرده، بسیار سر و صدا ایجاد می کنند و این امر موجب نارضایتی و ناخشنودی او شده است این در حالیست که به گفته وی، هیچ یک از مراکز خدمات پس از فروش محصولات بی‌ام‌و، این مشکل را نقص فنی ندانسته و به اعتراض های او رسیدگی نکرده اند. سال بعد از آن، وی این بار خودروی بی‌ام‌و مدل Z۳ خود را آتش زده و به تازگی نیز در آخرین اقدام در مقابل موزه بی‌ام‌و واقع در شهر مونیخ ، سری ۷ خودروی بی‌ام‌و خود را به آتش کشید.

نکته جالب اینجاست که این خودروساز قدرتمند آلمانی هیچ واکنشی به این گونه اعتراض ها در سالهای اخیر نشان نداده است و شاید دلیل ان این است که از دیدگاه آنها، این گونه اقدامات بسیار دور از منطق بنظر می رسد و واکنش به آن ممکن است چنین اعتراض هایی را گسترش دهد. اما با این حال به آتش کشیده شدن و نابودی خودروهای مطرح بی‌ام‌و در رویدادهای مهم، ضربه‌ بزرگی به اعتبار این خودروساز مطرح جهانی خواهد زد



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها