کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وضعیت بازار آهن‌آلات ساختمانی در شروع فصل پاییز


کد خبر : ۴۱۱۸۹دوشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۲۸۳۰۱۰ بازدید

روند نزولی قیمت‌ها در بازار آهن همچنان ادامه دارد. در کل شهریورماه سال جاری شاهد روند نزولی قیمت ها و کاهش 20 الی ...

آهن‌پرایس- روند نزولی قیمت‌ها در بازار آهن همچنان ادامه دارد. در کل شهریورماه سال جاری شاهد روند نزولی قیمت ها و کاهش 20 الی 50 تومانی قیمت ها نسبت به روز گذشته بودیم که در حال حاضر نیز این روند نزولی قیمت ها ادامه دارد. با توجه به سقوط قیمت ها در بازار های سنگ آهن چینی، کاهش تولید فولاد در چین، رکود در بازار فولاد و آهن کشورمان، فرا رسیدن ماه محرم و کاهش شدید فعالیت های ساختمانی، نزدیک شدن به روز های سرد سال و کم شدن میزان ساخت و سازها و خرید و فروش مسکن و ... به نظر می رسد که شاهد ادامه روند نزولی قیمت ها در ماه مهر نیز باشیم.

در دومین روز از ماه مهر، کاهش قیمت ها در بازار آهن آلات کشور و تهران ادامه داشت و قیمت ها با کاهش نسبت به روز گذشته اعلام شدند. در ابتدای صبح که قیمت پروفیل های یاران - تهران شرق - نیکان - صابری و هیربد با 10 الی 20 تومان کاهش قیمت اعلام شدند؛ البته لازم به ذکر است که پروفیل جهان کاهش قیمت 40 تومانی داشت. در ساعتی بعد، قیمت میلگرد های آجدار از درب کارخانه ثابت و بدون تغیری نسبت به روز قبل اعلام شد اما میلگرد هیربد و ظفربناب با کاهش 10 الی 30 تومانی همراه شد. سپس در یک ساعت بعد که قیمت تیرآهن ها اعلام شد، شاهد روند ثابت و بدون تغییری نسبت به روز گذشته در قیمت تیرآهن های ساختمانی بودیم؛ البته گفتنی است که تیرآهن ذوب آهن اصفهان در سایز های پایین افزایش قیمت 1000 الی 5000 تومانی داشتند و تیرآهن های متفرقه نیز با افزایش قیمت 5 الی 10 هزارتومانی همراه بودند. 

با وجود تمام این تفاسیر، تمامی قیمت ها نبشی و ناودانی در روز گذشته کاهش داشت. کارخانه های تولید کننده نبشی قیمت های اعلامی خود را 90 الی 110 تومانی کاهش اعلام کردند. قیمت ناودانی های دیروز نیز کاهش قیمت 70 الی 100 تومانی داشتند. در نهایت نیز می توان اعلام کرد که قیمت ورق سیاه در روز گذشته اعم از ورق اکسین و ورق مبارکه و سایر کارخانه ها، افت قیمت 25 الی 30 تومانی داشتند. البته لازم به ذکر است که قیمت ورق سیاه 2 میل روسی در انبار تهران افزایش قیمت 10 تومانی داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها