کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرگ دلخراش جوینده گنج در اطراف مشهد


کد خبر : ۴۱۱۷۶دوشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷:۵۲۱۷۹۱ بازدید

وضعیت محل، چگونگی سقوط و فندکی که در دست مرد ۵۴ ساله قرار داشت، ماجرای مرگ دلخراش جوینده گنج را مشکوک کرده بود. به همین ...

وضعیت محل، چگونگی سقوط و فندکی که در دست مرد ۵۴ ساله قرار داشت، ماجرای مرگ دلخراش جوینده گنج را مشکوک کرده بود. به همین دلیل سوال‌های زیادی در تاریکخانه این پرونده سوسو می‌زد که قاضی رضوی دستور دستگیری یکی از جویندگان طلا و فرد دیگر مرتبط با این ماجرا را صادر کرد تا بررسی‌های دقیق درباره زوایای پنهان این سقوط مرگبار صورت گیرد.»

«صبح روز گذشته، مرد میان‌سالی در تماس با خانواده دوستش از حادثه‌ای دلخراش خبر داد.

او گفت: زمانی که برای یافتن گنج به ارتفاعات کلات رفته بودیم ناگهان «م» (یکی از جویندگان طلا) از قله سقوط کرد و جان سپرد. لحظاتی بعد خبر مرگ جوینده طلا در بی‌سیم‌های پلیس پیچید و گروهی از ماموران انتظامی کلات عازم ارتفاعات سر به فلک کشیده بین روستای کرم نو و کرم کهنه شدند. بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد مرد ۵۴ ساله از قله‌ای به ارتفاع حدود ۲۵۰ متر سقوط کرده و بر اثر اصابت با صخره‌ای بزرگ به طرز دلخراشی جان باخته است.

دقایقی بعد ماجرای مرگ مشکوک جوینده گنج توسط نیروهای انتظامی به قاضی سیدمحمد رضوی اعلام شد و بدین ترتیب مقام قضایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی عازم محل کشف جسد شدند. پس از چندین کیلومتر پیاده‌روی در مکان‌های صعب‌العبور و خطرناک و گذر از پیچ و خم دره‌های وحشتناک در ارتفاعات کلات، تحقیقات قضایی در حالی آغاز شد که جویندگان گنج حفره‌ای دو متری را برای یافتن گنج ایجاد کرده بودند اما در محلی که گفته می‌شد مرد ۵۴ ساله سقوط کرده است، آثار آتشی به چشم می‌خورد که به تازگی خاموش شده بود.

در همین حال با جمع‌آوری آلات و ادوات پیدا کردن گنج، مانند طناب، بیل، چراغ قوه و ...، جسد مرد ۵۴ ساله با دستور قاضی پرونده، به پزشکی قانونی انتقال یافت اما وضعیت محل، چگونگی سقوط و فندکی که در دست مرد ۵۴ ساله قرار داشت، ماجرای مرگ دلخراش جوینده گنج را  مشکوک کرده بود. به همین دلیل سوال‌های زیادی در تاریکخانه این پرونده سوسو می‌زد که قاضی رضوی دستور دستگیری یکی از جویندگان طلا و فرد دیگر مرتبط با این ماجرا را صادر کرد تا بررسی‌های دقیق درباره زوایای پنهان این سقوط مرگبار صورت گیرد.»



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها