کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعتراض داوطلبان به نتایج کنکور 96 رد شد


کد خبر : ۴۱۱۵۲یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵:۰۲۲۰۹ بازدید

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از رد اعتراض داوطلبان به نتایج کنکور 96 خبر داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از رد اعتراض داوطلبان به نتایج کنکور 96 خبر داد.

سید حمایت میرزاده در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نشست امروز در دو نوبت برگزار شد که در نوبت نخست سیدضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فناوری مهمان کمیسیون بودند و درباره برنامه های سال پیش رو گزارشی ارائه کردند.

نماینده مردم گرمی در مجلس با بیان اینکه سرپرست وزارت علوم درباره کنکور امسال و ظرفیت دانشگاه‌ها گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه داد، گفت: مقرر شد برای بررسی بیشتر جزئیات این دستور کار مسئولان سازمان سنجش با کمیته آموزش عالی کمیسیون نشستی مشترک برگزار کنند.

وی یادآور شد: درباره حاشیه های ایجاد شده برای کنکور امسال نیز نمایندگان نکاتی را مطرح کردند که مسئولان ذیربط در پاسخ به سوالات نمایندگان عنوان کردند که به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت ایثارگران برای متقاضیان ورود به دانشگاه، بخش بزرگی از سهم ایثارگران به سهمیه آزاد رسید.

این نماینده مردم با تأکید بر اینکه سهمیه ها امسال هیچ تغییری نکرده، ادامه داد: کسانی که نسبت به افزایش سهمیه ایثارگران در کنکور امسال معترض بودند باید بدانند بیش از آنچه قانون اجازه داده ظرفیت برای دانشجویان سهمیه ایثارگر استفاده نشده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: در بخش دوم نشست امروز کمیسیون فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد و معاونان وی مهمان کمیسیون بودند که درباره نحوه تعامل با وزارت علوم و مجلس و همچنین توجه به رشته های مهارتی دانشگاه آزاد و توجه به رشته‌های دانش بنیان مسائلی را مطرح کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها