کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از کراس‌اوور جدید ایران‌خودرو با قیمت 75 میلیون تومان/ تصاویر


کد خبر : ۴۱۱۴۲یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶:۲۴۳۴۳۰۳ بازدید

هایما اس 5 به عنوان محصول جدید ایران خودرو با حجم موتور 1497 سی سی و سیستم سوخت یورو 5 ، گیربکس CVT اتوماتیک ساخت ...
رونمایی از کراس‌اوور جدید ایران‌خودرو با قیمت 75 میلیون تومان/ تصاویررونمایی از کراس‌اوور جدید ایران‌خودرو با قیمت 75 میلیون تومان/ تصاویر

 مراسم معرفی خودرو هایما S5 با حضور خبرنگاران رسانه های همگانی، مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و مقامات استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان در این مراسم افزودن سالانه یک محصول SUV را به سبد محصولات این شرکت را از اهداف راهبردی عنوان کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته  در سال1400 گروه صنعتی ایران خودرو 20 تا 25درصد از محصولات SUV موجود در بازار متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود.

مهندس بیژن زاهدی فرد ضمن تاکید بر افزایش ظرفیت تولید در سایت خراسان گفت: تیراژ تولید از 210 دستگاه در سال 93 به بیش از 600 دستگاه در سال 96 افزایش یافته است.

معرفی محصول جدید ایران خودرو هایما S5

وی افزود: با شروع تولید سوزوکی گرندویتارا در سایت خراسان تولید همه محصولات SUV به صورت انحصاری به این سایت محول شد و پس از عرضه محصول هایما اس7 خودروی جدید اس5 به بازار عرضه خواهد شد.

زاهدی فرد اشتغالزائی در منطقه را از نتایج تولید در سایت خراسان دانست و افزود: در 3سال اخیر حدود 1300 نفر مشغول به کار شده اند که این اقدام در راستای مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو مانع از مهاجرت به مناطق شهری شده است.

گفتنی است پس از عرضه محصول شاسي بلند هايما اس7 توربوشارژ و استقبال مشتريان از اين برند و محصول و با توجه به نياز و تقاضاي مشتريان در بخش محصولات كراس اوور، گروه صنعتي ايران خودرو محصول جديد جوان پسند هايما اس5 را به بازار معرفي كرد. اين محصول در سايت ايران خودرو خراسان به توليد خواهد رسيد و طبق برنامه از دي ماه 96 وارد بازار خواهد شد.

معرفی محصول جدید ایران خودرو هایما S5

برمبناي اين گزارش، هايما S5، محصولي است كه در سطح جهاني با نام كامپكت كراس اوور شناخته مي شود. اين خودرو در سال 2015 در نمايشگاه گوانگ ژو برنده جايزه سالانه بهترين SUV شهري شده و همچنين 5 ستاره ايمني از‏ NCAP - C دريافت كرده است.

قواي محركه هايما S5 داراي استاندارد آلايندگي يورو 5 است. پیشرانه‌ 5S توربو، چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که قدرت ۱۶۱ اسب بخار در دور موتور شش هزار دور بر دقیقه و گشتاور ۲۲۳ نیوتن‌متر از دور موتور هزار و800 دور بر دقیقه تولید می‌کند که در مقايسه با خودروهاي رقيب ایده‌آل به نظر می‌رسد.

هايما S5 خودرويي دوستدار محيط زيست به شمار مي رود. میانگین مصرف سوخت تركيبي این خودرو با گیربکسCVT، هشت لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر پيمايش است و توان رسيدن به سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت را دارد.

معرفی محصول جدید ایران خودرو هایما S5

کراس‌اور جدید هایما، دارای ۶ ایربگ است و پنج ستاره‌ی ایمنی را از بنیاد تست تصادفات این کشور (NCAP - C) كسب كرد است. دوربین ۳۶۰ درجه با امکان ديد نقاط کور، ترمز ضد قفل ABS سیستم توزیع متعادل نیروی ترمزEBD، سیستم کنترل پایداری الکترونیکیESP، سیستم کمکی حرکت در سربالاییHSA، سیستم کنترل کششTCS، قطع خودکار سوخت هنگام تصادف و باز شدن خودکار قفل درها، امکان خروج از صندوق‌عقب در مواقع اضطراری، دیگر امکانات هایما 5S توربو هستند كه بر سطح ايمني اين خودرو افزوده است.

هايما S5 با مشخصات فني و ظاهري و تجهيزات مدرني كه در اختيار دارد، رانندگي مطلوب و ايمني را براي راننده فراهم مي كند. پيش بيني مي شود، هايما اس5  بتواند با مزايا و قيمتي رقابتي و امكانات روز و مدرن خود نسبت به خودروهاي هم كلاس، سهم مناسبي از بازار خودروهاي كراس اوور را از آن خود كند.

این خودرو را می‌توان از امروز با پیش پرداخت 37 میلیون و سود انصراف 14 درصد ثبت نام کرد.

هایما S5
هایما S5

هایما S5

هایما S5

هایما S5

هایما S5

هایما S5

هایما S5

هایما S5

هایما S5

هایما S5

هایما S5

هایما S5

>> مشاهده مشخصات کامل هایما S5 توربو شارژ



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها