کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

داعشی‌ها به‌دنبال کشور ثانی هستند


کد خبر : ۴۱۱۱۱شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷:۲۰۷۶۴ بازدید

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: احساس ما این است که کشورهای حامی داعش به دنبال یافتن کشور ثانی برای استقرار ته‌مانده‌های داعش در منطقه هستند.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: احساس ما این است که کشورهای حامی داعش به دنبال یافتن کشور ثانی برای استقرار ته‌مانده‌های داعش در منطقه هستند.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان پیش از ظهر امروز در سفر به استان هرمزگان و در جمع خبرنگاران گفت: داعش در سخت‌ترین شرایط ممکن در طول حیات خود قرار گرفته است و جریان مقاومت با پیشروی‌های وسیعی در سطح خاک سوریه معادلات را به شکل متفاوتی تغییر داده است.

وی افزود: حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای داعش به دنبال یافتن کشوری ثانی برای استقرار و فعالیت این تروریست‌ها هستند تا داعش را در آن ساکن کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: کشور افغانستان، لیبی و برخی از کشورهای آسیای میانه و پاکستان را برای این منظور پیش‌بینی کرده‌اند اما احساس ما این است که داعش بعد از عراق و سوریه در کشور پاکستان مأوا می‌گزیند. همین طور اخباری از بیعت طالبان و داعش وجود دارد که هزینه‌های سنگینی را نیز برای جذب نیرو آغاز کرده‌اند.

امیر پوردستان تأکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رصد دقیق اطلاعاتی در مرزها آماده برخورد با هرگونه تهدیدی هستند و برای ما هر تهدیدی چه با داعش و چه با هر دشمن دیگری چه در عراق و چه در سوریه و چه در هر نقطه دیگری تفاوتی وجود ندارد و با تمام توان در برابر آن می‌ایستیم و آمادگی کامل برای سرکوب دشمنان داریم.

جانشین فرمانده کل ارتش که روز گذشته به منظور حضور در رژه ملی نیروهای مسلح در بندرعباس به استان هرمزگان سفر کرده است، امروز با فرماندهان عالی نیروی دریایی ارتش در استان هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها