کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سپهرکارت های جدید بانک صادرات ایران رونمایی شد + تصویر


کد خبر : ۴۱۰۹۵شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۴۸۲۱۵۰ بازدید

سپهر کارت های بانک صادرات ایران، همزمان با شصت و پنجمین سالگرد تاسیس بانک، با ظاهری جدید و برگرفته از طرح های اسکناسهای ملی ...

reffh56n35q5w8zap9w.jpg

سپهر کارت های بانک صادرات ایران، همزمان با شصت و پنجمین سالگرد تاسیس بانک، با ظاهری جدید و برگرفته از طرح های اسکناسهای ملی، در سطح شعب سراسر کشور در اختیار مشتریان قرار گرفت.

ظاهر سپهر کارت‌های جدید که با استفاده از  برخی طرح های اسلیمی اسکناسهای رایج کشور، از نیمه شهریور ماه امسال، رونمایی شده اند، با هدف توجه بیشتر به سلایق مشتریان و استفاده از فضای بصری آن در جهت تقویت آگاهی های دیداری نسبت به ارزش پول ملی تغییر کرده است.

بنابراین گزارش، اداره کل خدمات نوین بانکی بانک صادرات ایران با توجه به اهداف مذکور، اقدام به تولید کارتهای جدید کرده که از طریق شعب بانک به مشتریان عرضه شده است. لازم بذکر است، تعداد سپهر کارت های صادره بانک صادرات ایران، بالا ترین سهم را در نظام بانکی دارد به طوری که بر اساس آمار منتشره بانک مرکزی، از مجموع تقریبا ٢٧١ میلیون کارت برداشت در شبکه بانکی تا پایان فروردین ماه ٩٦، نزدیک به ٤٧ میلیون کارت برداشت از سوی بانک صادرات ایران تولید و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. از این رو تعداد سپهر کارتهای برداشت بانک صادرات ایران،  نشانگر سهم حداقل ١٧ درصدی این بانک از کارتهای برداشت نظام بانکی است .



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها