کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرلشکر سلیمانی: تا 2 ماه دیگر نابودی داعش را جشن می گیریم


کد خبر : ۴۱۰۷۷شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲:۳۹۴۹۲ بازدید

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران طی سخنانی تاکید کرد: وقتی شهید حججی به شهادت رسید، پیامی صادر و در آن تاکید کردم تا 3 ماه دیگر ریشه ...

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران طی سخنانی تاکید کرد: وقتی شهید حججی به شهادت رسید، پیامی صادر و در آن تاکید کردم تا 3 ماه دیگر ریشه داعش را می‌خشکانیم، الان هم می‌گویم نابودی داعش نزدیک است و تا 2 ماه دیگر نابودی این شجره خبیثه را جشن می‌گیریم و ایران، روسیه، سوریه و عراق باید این جشن را برپا کنند.

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در مراسم اربعین فرمانده جبهه مقاومت شهید "مرتضی حسین‌پور" ضمن بیان این مطلب، در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که در برخی موارد دیپلماسی جواب نمی‌دهد،‌ افزود: چرا در بُعد حکومتی تصمیم گرفتیم در سوریه و عراق وارد شویم، بایستیم و کمک کنیم. چند مسئله مهم   وجود دارد که حل این‌ها از راه دیپلماسی غیر‌ممکن است یعنی میخ دیپلماسی با هر چکشی به این سنگ سخت فرو نمی‌رود. وی ادامه داد: برخی نادانسته سخن‌پراکنی می‌کنند، اگر برخی کارها با دیپلماسی قابل حل بود، امام علی(ع) و امام حسین(ع) از همه بهتر اهل دیپلماسی بودند، چرا آن‌ها  در بعضی جاها دست به شمشیر بردند؟ چرا امام حسین (ع) با خون خود و فرزندانش، از اسلام دفاع کرد؟ چون آن منطق، منطق دیپلماسی نبود. در مورد تروریست‌های منطقه راهی جز مقابله نیست، وقتی که منطق طرف مقابل این است که شما از نظر دینی واجب‌القتل هستید و کشتن تان به هر تعداد بهشت را بر آن‌ها  واجب می‌کند آیا امکانی برای این دیپلماسی وجود دارد؟  



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها