کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعرفه‌های جدید اینترنت مخابرات رونمایی شد


کد خبر : ۴۱۰۵۲جمعه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷:۵۳۶۹۹۶ بازدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار نامه‌ای در صفحه اجتماعی خودش از تعرفه‌های پیشنهادی شرکت مخابرات ایران برای «اینترنت» رونمایی کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار نامه‌ای در صفحه اجتماعی خودش از تعرفه‌های پیشنهادی شرکت مخابرات ایران برای «اینترنت» رونمایی کرد.

محمد جواد آذری جهرمی با بیان اینکه مخابرات ایران روز گذشته طی نامه‌ای اعلام کرد «بنا دارد تعرفه‌های فوق را در مهرماه و برای برخی از استانها به صورت آزمایشی به اجرا درآورد.»

همچنین در ادامه گفته است که «انتخاب این مدل برای مشترکان اختیاری است و می‌توانند در صورت تمایل از مدلهای قبلی بهره‌گیری کنند؛ این اقدام مخابرات در راستای بررسی آمادگی شبکه برای ارائه سرویسهای غیرحجمی است.»

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه مدل مذکور مصوبه وعده داده شده وزارت ارتباطات نیست و طبیعتا مدل پیشنهادی ما همچنان در حال بررسی است، گفت: مطابق وعده، مدل مورد نظر در 100 روز اول فعالیت نهایی و اجرایی خواهد شد.

وی در پیج خود عنوان کرد: مخابرات ایران بایستی امکان ارائه سرویس ترکیبی مکالمه و داده را برای سایر شرکتهای اینترنتی نیز فراهم سازد.

در پایان نیز گفته است که خوشحال می‎‌شوم نظرات شما را درباره این مدل برای لحاظ در جمع‌بندی نهایی داشته باشم؛ ارسال نظرات تخصصی مکتوب به دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات نیز مزید امتنان است.

تعرفه‌های جدید اینترنت مخابرات



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها