کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

4 مجروح حاصل تصادف خودروی ساینا با دیوار بتنی + تصویر


کد خبر : ۴۱۰۳۱پنجشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱:۳۴۱۶۸۳ بازدید

تصادف خودروی ساینا با دیوار بتنی پایه پل هوایی منجر به مصدومیت چهار سرنشین خودروی ساینا شد.

تصادف خودروی ساینا

تصادف خودروی ساینا با دیوار بتنی پایه پل هوایی منجر به مصدومیت چهار سرنشین خودروی ساینا شد.

ساعت 22:15 شب گذشته حادثه تصادف در خیابان سازمان برنامه شمالی، انتهای خیابان براتلو به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 27 را به محل حادثه اعزام کرد.

محمدرضا رحمانی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری ساینا با چهار سرنشین در حال حرکت به علت نامشخصی به شدت با دیوار بتنی یکی از پایه‌های پل هوایی برخورد کرده و متوقف شده بود.

وی افزود: براثر این حادثه، راننده میانسال خودروی سواری داخل اتاقک این وسیله نقلیه محبوس شد اما سرنشینان دیگر که به شدت مصدوم شده بودند، از خودرو خارج شدند.

رحمانی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی بی‌درنگ پس از قطع جریان برق خودروی سواری و نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه، مشغول امدادرسانی به سرنشینان شدند.

این فرمانده آتش‌نشانی ادامه داد: آتش‌نشانان به وسیله تجهیزات هیدرولیکی، راننده این خودرو را با احتیاط کامل از داخل اتاقک وسیله نقلیه خارج کردند و  وی به همراه سه سرنشین دیگر را برای انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند.

رحمانی خاطرنشان کرد: در این حادثه یک مرد چهل و هفت ساله، دو زن بیست و یک و چهل و یک ساله و دختر 9 ساله دچار مصدومیت شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها