کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصادف شدید اتوبوس بین شهری و خودرو سواری


کد خبر : ۴۱۰۱۰پنجشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵:۲۹۶۵۸ بازدید

برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس بین شهری با یک دستگاه خودرو سواری، مصدومیت سه نفر را در پی داشت.

این حادثه ساعت 8:03 صبح امروز در ابتدای بزرگراه شهید کاظمی رخ داد و پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 35 به همراه گروه امداد و نجات 6 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به سمت محل حادثه حرکت کردند.

بهنام ریاضی معاون منطقه هفت عملیات آتش نشانی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: یك دستگاه اتوبوس بین شهری به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودرو سواری برخورد کرده و هر دو وسیله نقلیه در وسط بزرگراه متوقف شدند.

وی در ادامه گفت: براثر این حادثه راننده خودرو سواری(یک مرد 50 ساله) در اتاقک در هم پیچیده این وسیله نقلیه محبوس شده و دو سرنشین دیگر که از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شده بودند قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی خود را به خارج از اتاقک خودرو سواری رساندند.

معاون منطقه هفت عملیات آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و با بکارگیری تجهیزات مخصوص از نشتی بنزین خودرو سواری جلوگیری به عمل آوردند.

ریاضی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی به وسیله تجهیزات هیدرولیکی قسمتی از بدنه خودرو سواری را برش دادند و راننده میانسال را از اتاقک این وسیله نقلیه خارج کردند.
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان راهور اعلام می شود و آتش نشانان پس از تحویل مصدومان به امدادگران اورژانس، هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها