کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش‌فروش آیفون 10 در ایران با قیمت‌های نجومی آغاز شد


کد خبر : ۴۰۹۸۳چهارشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴:۰۳۱۰۸۰۳ بازدید

آیفون 10 اپل این روزها به موضوع پرسروصدایی تبدیل شده است. محصولی که با ویژگی‌های متمایز معرفی شده و البته قیمت گران آن ...
پیش‌فروش آیفون 10 در ایران با قیمت‌های نجومی آغاز شدپیش‌فروش آیفون 10 در ایران با قیمت‌های نجومی آغاز شد

جی‌اس‌ام- آیفون 10 اپل این روزها به موضوع پرسروصدایی تبدیل شده است. محصولی که با ویژگی‌های متمایز معرفی شده و البته قیمت گران آن بسیاری را از خرید ناامید کرده است. اپل در کنفرانس معرفی آیفون 10 اعلام کرد که پیش‌فروش این گوشی از ۲۷ اکتبر (۵ آبان) آغاز می‌شود و از یک هفته بعد یعنی ۳ نوامبر (۱۲ آبان) به‌دست خریداران می‌رسد.

آیفون 10 در مدل ۶۴ گیگ ۹۹۹ دلار قیمت دارد و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن ۱۱۴۹ دلار به‌فروش می‌رسد. با یک حساب سرانگشتی می‌بینیم که احتمالا مدل پایه آیفون 10 بعد از ثبات قیمت بین ۴ تا ۵ میلیون تومان در ایران به‌فروش برسد و مدل گران‌تر آن بین ۵ تا ۶ میلیون تومان فروخته شود.

اما جالب است بدانید که برخی از واردکنندگان غیررسمی آیفون در ایران هم‌اکنون پیش‌فروش آیفون 10 را با قیمتی نجومی آغاز کرده‌اند. براساس خبرهایی که از بازار می‌رسد در حال حاضر مدل ۶۴ گیگابایتی آیفون 10 در تهران با قیمت ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پیش‌فروش می‌شود. وعده تحویل این گوشی به دست خریداران اواسط آبان است و متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۵۰ درصد مبالغ مذکور پیش‌خرید را انجام دهند. 

همچنین گزارش شده که آیفون 8 و 8 پلاس نیز با قیمت‌هایی بین ۴ تا ۵ میلیون تومان در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف در بازار تهران پیش‌فروش می‌شود که البته وعده تحویل آن اوایل مهر ماه است.

مثل همیشه مشخص است که این قیمت‌ها بسیار گران‌تر از قیمت واقعی محصول هستند و سفارش آن‌ها با این رقم‌ها به هیچ‌وجه مقرون‌به‌صرفه نیست. پیشنهاد ما به شما این است که در صورت تمایل به خرید آیفون‌های جدید اپل، تا سه ماه آینده صبر کنید تا قیمت‌ها در بازار ایران به ثبات برسد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها