کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سیستم عامل جدید آیفون رونمایی شد


کد خبر : ۴۰۹۶۷چهارشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۳۹۴۶۱ بازدید

اپل از سیستم عامل جدید آیفون موسوم به iOS11 رونمایی کرده و برخی ویژگی‌های جذاب این سیستم عامل باعث توجه کاربران شده است.

طراحی یک مرکز کنترل بسیار متفاوت از جمله مزایای این سیستم عامل است. دیگر برای دسترسی به بخش های مختلف لزوم به کشیدن دست به سه طرف نمایشگر نیست. همچنین دسترسی به وای – فای ، چراغ فلاش و برخی امکانات دیگر راحت تر شده است.

شخصی سازی مرکز کنترل هم با مراجعه به بخش تنظیمات ممکن است و می‌توانید برنامه های دلخواه مانند نوت، کنترل اپل تی وی و امثال آن را اضافه یا کم کنید. البته افزودن برنامه‌های ثالث به این بخش ممکن نیست.

بخش ارسال پیام iOS11 هم ارتقا یافته و ارسال پول برای دوستان با اپل پی از طریق بخش پیام ها ممکن است. جلوه های تصویری جدید، ساکت کردن مکالمات به صورت ساده تر و امثال آن از جمله امکانات این بخش است. نرم‌افزار Messages قادر به همگام شدن با چندین دستگاه است. بنابراین اگر در نرم‌افزار Messages آیفون خود یکی از پیام‌های متنی را حذف کنید، پیام مورد نظر در تبلت آیپد و رایانه‌ مک شما هم حذف خواهد شد. برعکس این امر هم صادق است

همچنین ابزار تازه‌ای برای اسکرین شات گرفتن در نظر گرفته شده و ویرایش و به اشتراک گذاری آنها هم ساده تر شده است.

دستیار هوشمند سیری به‌طور قابل توجهی در سیستم عامل iOS 11 بهبود یافته است و عملیات متعددی در پشت پرده اجرا می‌کند. برخی از تغییرات مربوط به خود سیری شامل رابط کاربری، نمایش نتایج گوناگون بیشتر در زمان جستجو درباره‌ی پاسخ یک پرسش و ترجمه‌ی داخلی بلادرنگ هستند.

علاوه بر این با فعال کردن قابلیت Do Not Disturb در زمان رانندگی هشدار مربوط به دریافت پیام را دریافت نکرده و لذا حواستان در زمان رانندگی پرت نمی شود.

از این پس با قابلیت Live Photos هم می توانید کارهای بیشتری انجام دهید و از جمله جلوه‌های بصری بیشتری به کار بگیرید یا تصاویر زنده خلق کنید.

ویژگی SOS هم تماس اضطراری در مواقع خطر را بعد از 5 بار فشاردادن سریع دکمه sleep/wake ممکن کرده و باعث از کار افتادن قابلیت تاچ آی دی می شود. تنظیمات این بخش در Settings گوشی ممکن است. در نهایت می توانید وای – فای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید بدون آنکه نیازی به افشای کلمه عبور خود داشته باشید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها