کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت تخم‌مرغ روند کاهشی گرفت


کد خبر : ۴۰۹۶۶چهارشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۴۶۱۳ بازدید

رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار میهن گفت: قیمت تخم مرغ با توجه به عرضه فراوان به 4000 تومان در هر کیلو درب مرغداری رسید و قیمت آن ...

رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار میهن گفت: قیمت تخم مرغ با توجه به عرضه فراوان به 4000 تومان در هر کیلو درب مرغداری رسید و قیمت آن برای صادرات رقابتی شده است.

رضا ترکاشوند درباره آخرین وضعیت عرضه، تولید و قیمت تخم‌مرغ اظهار داشت: به دلیل تولید خوب و عرضه فراوان تخم‌مرغ، قیمت این محصول روند نزولی پیدا کرده و به کیلویی 4000 تومان درب مرغداری رسیده است که پایین‌تر از قیمت مدنظر ماست.

وی تصریح کرد:‌ در این شرایط مردم باید تخم‌مرغ را شانه‌ای 9000 تومان تهیه کنند.

به گفته رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار میهن ما به دنبال آن هستیم که بحث صادرات را بیشتر مورد توجه قرار دهیم؛ چراکه با توجه به کاهش قیمت، شرایط به‌گونه‌ای است که می‌توانیم آن را صادر کنیم و محدودیت هم در این حوزه نیست.

ترکاشوند در پاسخ به این سوال که در حال حاضر تخم‌مرغ ایران به چه کشورهایی صادر می‌شود و آیا محصول ترکیه با توجه به قیمت پایین خود، امکان رقابت را به ما می‌دهد، گفت: اکنون تخم‌مرغ به افغانستان،‌عراق و قطر صادر می‌شود و قیمت هر کیلو تخم‌مرغ صادراتی با احتساب هزینه بسته‌بندی و حمل تا لب مرز، 4500 تومان محاسبه می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها