کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اسکوترهای پژو در راه ایران


کد خبر : ۴۰۹۶۵چهارشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷:۴۴۵۸۰۷ بازدید

گسترش علاقه عمومی به موتورسیکلت‌های شهری اعم از مدل‌های کروز، اسکوتر و بایک باعث شده تا در گالری‌گردی این هفته به سراغ ...
اسکوترهای پژو در راه ایران اسکوترهای پژو در راه ایران

هفت صبح- گسترش علاقه عمومی به موتورسیکلت‌های شهری اعم از مدل‌های کروز، اسکوتر و بایک باعث شده تا در گالری‌گردی این هفته به سراغ نمایشگاه مرکزی موتورسیکلت کویر برویم که در محدود هخیابان مطهری واقع شده و اقسامی از موتورسیکلت‌های ژاپنی، ایرانی، هندی، چینی و فرانسوی را به نمایش گذاشته است. موتور در شهری مثل تهران یا برخی از کلان‌شهرها حکم قالیچه سلیمان را دارد.

با کمک این دوچرخه بنزینی که سریع می‌تازد و از کوچکترین منافذ برای رسیدن به مقصد استفاده می‌کند، می‌توان هم در زمان و هم در مصرف سوخت صرفه‌جویی کرد، منتهی به شرط استفاده با احتیاط و معقولانه. در این بین اسکوترهای برقی و بنزینی از قبیل وسپا و باجاج بیشترین سهم را از بازار موتورسیکلت‌های فانتزی دارند و در تلاش‌اند تا سهم خود را بیش ازهمیشه افزایش دهند. این بین دو برند تازه‌تاسیس هم هستند که علاقه زیادی به حضور در بازار ایران و عرضه محصولات خود دارند.
 
پژو خودروساز قدیمی فرانسه که مدتی‌ است در زمینه ساخت atv و اسکوتر نیز فعالیت می‌کند، به زودی با 4 نمونه اسکوتر جذاب راهی بازار ایران می‌شود تا سهمی مناسب از فروش سالانه 1 میلیون دستگاه موتورسیکلت در بازار ایران به دست آورد. در عین حال از مدتی قبل ماهیندرا سازنده مشهور موتورسیکلت‌های کوچک با یک اسکوتر کاربراتوری با نام گوتسو 110 سی‌سی پای به بازار ایران گذاشته که با داشتن استارت برقی، جعبه‌دنده4 سرعته خودکار، موتور8 اسب بخاری و باک 6 لیتری، از قیمت 5 میلیون تومانی برخوردار است و از قضا فروش مناسبی هم دارد.

6vp53scb90zt4qo8xd6.jpg

اما هوندا با مدل 125 سی‌سی اکتیوا در این نمایشگاه حاضر است و قیمت 8 میلیونی آن وسوسه‌انگیز است. این برند ژاپنی که بسیار محبوب است، احتمالا از طریق هندوستان به ایران وارد شده و با قدرت 8.5 اسب بخار می‌تواند تا بیش از 140 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. ترمزهای دیسکی در کنار استارتر برقی از جمله امکانات این مرکب ژاپنی است.اما اسکوترهای ساخت پژو مهم‌ترین و جذاب‌ترین خبری است که می تواند کام عشاق موتورسیکلت را شیرین کند. به لطف طراحی جالب، امکانات گسترده و به‌کارگیری مواد باکیفیت، مدل‌های پژو از نشیمن راحت و نرم، و نیز ماندگاری بالا برخوردار هستند. پژو در کل 4 اسکوتر و یک سه چرخه همه‌جارو با نام متروپولیس را در نمایشگاه کویر به نمایش گذاشته است. نمونه اول که اسکوتری بزرگ و 400 سی‌سی با نام ساتلیس است، 40 اسب بخار قدرت دارد و به راحتی برای دو سرنشین بزرگسال جا دارد.

اسکوترهای پژو در راه ایران نمونه‌های دیگر که سه اسکوتر کم‌حجم 50، 200 و 150 سی‌سی هستند به ترتیب سیتی‌استار، توئیت و اسپید فایت نام داشته و از طرح و تجهیزات مناسبی سود می برند. مدل‌های توئیت،اسپید فایت و سیتی‌استار به ترتیب با 10، 5 و 26 اسب بخار قدرت، قادرند تا در محیط‌های شهری به خوبی و با صرف کمترین میزان بنزین راکب خود را به مقصد رسانده و در عین حال تجربه ای اروپایی از موتورسواری را به او ارائه کنند. این سه اسکوتر فرانسوی به ترتیب بین 10 تا 20 میلیون تومان قیمت داشته و ظاهر بسیار جذابی دارند.

elu1e9mpl9jxn115vjof.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها