کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

راننده ارابه شیطانی درتله پلیس


کد خبر : ۴۰۹۴۴چهارشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶:۳۷۹۵۴ بازدید

راننده شیطان صفت که دخترجوان بیمار را درمسیر انتقال به فرودگاه ربوده و او را بی‌رحمانه مورد تعرض قرارداده بود، با ردیابی‌های تخصصی ...

گروه حوادث- راننده شیطان صفت که دخترجوان بیمار را درمسیر انتقال به فرودگاه ربوده و او را بی‌رحمانه مورد تعرض قرارداده بود، با ردیابی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس تهران شناسایی ودستگیرشد.

۲۳ شهریور ۹۶ دختر جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۰۳ گاندی اعلام کرد توسط راننده جوان یک دستگاه خودرو سواری پراید ربوده شده و این شخص با تهدید سلاح سرد او را مورد آزار و اذیت قرارداده است.

پس از تشکیل پرونده آدم ربایی و آزار و اذیت، با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده در اختیارکارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. ازسوی دیگر شاکی به پزشکی قانونی معرفی شد که پس ازبررسی‌ها، ضرب و جرح و همچنین آزار و اذیتش تأیید شد.

زن جوان پس ازحضوردراداره آگاهی به افسرپرونده گفت: روز واقعه پس از عمل جراحی دریکی ازبیمارستان‌های تهران وپشت سرگذاشتن دوره نقاهت چند روزه درمنزل یکی ازبستگانم، تصمیم داشتم به فرودگاه مهرآباد بروم تا به خانه پدری برگردم. به همین خاطر ساعت ۱۷:۳۰ یک خودرو سواری سفارش دادم. پس از رسیدن ماشین و هنگام سوار شدن، راننده گفت کمک فنرعقب ماشین‌اش خراب است. به همین خاطرازمن خواست در صندلی جلو بنشینم. پس از سوار شدن از راننده خواستم مرا زود به فرودگاه برساند تا به پرواز برسم. راننده هم در طول مسیر گفت که به علت ترافیک در بزرگراه از یک مسیر میانبر می‌رود. سپس به محل نامعلومی رفت که مقداری از آن خاکی بود.وقتی اعتراض کردم ناگهان راننده ایستاد؛ در ماشین را قفل کرد و با چاقو مرا تهدید کرد. بعد هم بدون توجه به التماس‌هایم واینکه تازه عمل جراحی سنگینی انجام داده‌ام، بی رحمانه مرا مورد تعرض قرارداد.پس ازآن راننده از اتوبان بابایی وارد صدر، سپس مدرس و ظفر شد؛ در خیابان ولیعصر، برای خرید سیگار از ماشین پیاده شد که به محض خروج از ماشین، من نیز بسرعت پیاده شده و به داخل یک مجتمع تجاری فرار کردم و از مردم کمک خواستم.»

با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پس از تحقیقات پلیسی و بهره‌گیری از تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ محل سوار شدن شاکی به ارابه شیطانی، موفق به شناسایی پراید هاچ بک سفید شدند. با شناسایی آخرین مالک مشخص شد که خودرو مذکور از سوی مالک آن در اختیار پسرش به نام امین۲۰ ساله قرار گرفته است.با شناسایی تصویر امین از سوی شاکی، کارآگاهان راهی محل سکونت وی در شهرک کاروان شده و در تحقیقات نامحسوس اطلاع پیدا کردند او از محل سکونتش متواری شده است. سرانجام ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه راننده پراید دریکی ازمحله‌های شرق تهران شناسایی شد و طی یک درگیری دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.شاکی نیزبه محض مشاهده پسرشیطان صفت، او را شناسایی کرد. همچنین در بازرسی از خودرو متهم، اموال سرقت شده از شاکی شامل رایانه و دیگر لوازم شخصی وی نیز از صندوق عقب خودرو کشف شد.سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: هم‌اکنون تحقیقات تخصصی ازمتهم ادامه دارد.

وی با اشاره به وجود برخی شمایل و خالکوبی‌ها روی بدن متهم، اظهار داشت: از شاکی‌ها و مالباختگان احتمالی که توسط راننده جوان خودرو پراید سفید هاچ بک مورد سرقت، تهدید و آزار و اذیت قرار گرفتند دعوت می‌شود برای پیگیری پرونده شکایت‌هایشان به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها