کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

7500 دستگاه رنو استپ‌وی فروختیم


کد خبر : ۴۰۹۳۳سه شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶:۱۸۵۳۶۱ بازدید

معاون بازاریابی و فروش سایپا با بیان اینکه افرادی که موفق به پیش خرید استپ وی شده اما از خرید خود منصرف شده‌اند فقط می‌توانند به شرکت مراجعه و ...
7500 دستگاه رنو استپ‌وی فروختیم 7500 دستگاه رنو استپ‌وی فروختیم

معاون بازاریابی و فروش سایپا با بیان اینکه افرادی که موفق به پیش خرید استپ وی شده اما از خرید خود منصرف شده‌اند فقط می‌توانند به شرکت مراجعه و مبلغ واریزی را دریافت کنند، گفت: در پیش فروش جدید این محصول 7500 نفر موفق به خرید شده‌اند.

رضا تقی زاده با تأکید بر اینکه حواله‌های خودروی استپ وی به هیچ عنوان قابل فروش نیست، اظهار داشت: افرادی که موفق به پیش خرید استپ وی شده اما از خرید خود منصرف شده‌اند فقط می‌توانند به شرکت مراجعه و مبلغ واریزی را دریافت کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا با بیان اینکه در روز پیش فروش استپ وی 7 هزار و 500 نفر موفق به ثبت نام شده‌اند، افزود: شرکت در آینده تمام تلاش خود را می‌کند تا قیمت این خودرو را کاهش داده و بازار عرضه و تقاضای این محصول را متعادل نمایند.

وی تصریح کرد: عواقب هرگونه خرید و فروش حواله ساندرو استپ وی متوجه فروشندگان و خریداران است. البته نمایندگی‌های سایپا حق مشارکت در نقل و انتقال حواله های صادر شده را ندارند و در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش، با نمایندگی های متخلف برخورد خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها