کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

استقبال از ساندرو استپ‌وی بسیار کم نظیر بود


کد خبر : ۴۰۸۵۰یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳:۱۲۱۹۲۰۳ بازدید

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: فروش اینترنتی ساندرو استپ وی از ساعت 11 روز یک شنبه 96/6/26 آغاز شده است و ...
استقبال از ساندرو استپ‌وی بسیار کم نظیر بوداستقبال از ساندرو استپ‌وی بسیار کم نظیر بود

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: فروش اینترنتی ساندرو استپ وی از ساعت 11 روز یک شنبه 96/6/26 آغاز شده است و استقبال از این طرح به قدری زیاد بوده که تا ساعت 20:00 بیش از 60 هزار نفر در سایت اینترنتی حضور داشتند و ورود افراد با تعداد بسیار بالایی ادامه یافت.

رضا تقی زاده با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به پیش بینی تقاضای بازار برای این محصول، گروه سایپا جهت پاسخگویی مناسب و رعایت انصاف، سیاست هایی از قبیل محدودیت ثبت نام یک خودرو برای هر فرد بر اساس کد ملی در نظر گرفت. که  اعمال این بازرسی ها و مراجعات همزمان بیش از حد به سایت باعث کندی سیستم در ساعات اولیه فروش این محصول شد.

بر اساس این گزارش با تلاش IT سایپا و اخذ تدابیر جدید و راه اندازی سیستم رزرو از ساعت 15 عصر، روند ثبت نام ها به حالت عادی بازگشته است و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی اقدام به خرید کنند.

تقی زاده با اشاره به اینکه براساس بخشنامه ابلاغ شده به شبکه نمایندگی ها، هر گونه عرضه خودرو بالاتر از نرخ مصوب ممنوع شده، گفت: کسانی که قبلا در طرح های فروش این خودرو ثبت نام داشتند نمی توانند در این طرح مشارکت نمایند و امکان صلح برای ثبت نام کنندگان در این طرح میسر نیست.

شایان ذکر است که تعداد خودروهای عرضه شده نسبت به تقاضا بسیار محدود است و مطمئنا بسیاری از متقاضیان موفق به ثبت نام نخواهند شد. اما تلاش شده با راه اندازی سیستم رزرو، مشتریان بر اساس نوبت مراجعه به سایت، جهت تکمیل فرآیند ثبت نام به بخش های مختلف هدایت شوند.

گفتنی است مجری طرح  فروش اینترنتی سایپا، شرکت مگا از شرکت های وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است و تمامی این خدمات با همکاری این شرکت انجام می پذیرد.

i8h98x69b0vuzq35nvs.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها