کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزییات فروش اموال تملیکی در دولت یازدهم


کد خبر : ۴۰۷۷۲شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۷۷۴۵ بازدید

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی جزئیات فروش اموال تملیکی در دولت یازدهم را بیان کرد و گفت:در مجموع فروش اموال منقول و ...

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی جزئیات فروش اموال تملیکی در دولت یازدهم را بیان کرد و گفت:در مجموع فروش اموال منقول و غیرمنقول در دولت یازدهم ۱۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

امین دلیری در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: سازمان اموال تملیکی یک سازمان حاکمیتی است که مسئول تعیین تکلیف اموال تملیکی بوده و قانون آن نیز محکم و قوی است و هیچ سازمانی در دولت نیست که جمع آوری، نگهداری و فروش اموال متروکه و قاچاق و اموال منقول و غیرمنقول را در اختیار داشته باشد.

وی با مقایسه عملکرد دولت دهم و یازدهم به لحاظ آماری افزود: فروش اموال منقول اعم از کالاهای قاچاق، متروکه و ضبطی، از شهریور٨٨تا مرداد ٩٢ معادل ٤٤٦٤میلیارد ریال  و از مرداد ٩٢ تا  پایان دولت یازدهم نیز به ٩٤٨٥ معادل میلیارد ریال رسیده که ١١٢.٥ درصد رشد دارد.

رییس سازمان جمع آوری اموال تملیکی فروش اموال غیرمنقول را ١١٧٣ معادل میلیارد ریال در دولت دهم و ٣٥٦٦ معادل میلیارد ریال در دولت یازدهم ذکر کرد و افزود:در مجموع فروش اموال منقول و غیرمنقول در دولت دهم ٥٦٣٧معادل میلیارد ریال و در دولت یازدهم ١٣٠٥١معادل میلیارد ریال بوده است.

دلیری گفت: فروش کالاهای قاچاق در دولت یازدهم نسبت به دهم ٤٧.٨ درصد رشد داشته و کالای متروکه نیز ٣٣٢.٤ درصد رشد داشته است؛ ضمن اینکه در بخش کالاهای استردادی، اعاده ای و انهدامی نیز رشد را تجربه کردیم که بر این اساس در حوزه کالاهای استردادی که فرد برائت داشته در دولت دهم ١٠٦٣معادل میلیارد ریال  بوده که در دولت یازدهم به ٧٧٥٧ میلیارد ریال  رسیده است که ٦٣٠ درصد رشد نشان می دهد.

وی تصریح کرد: در حوزه کالاهای اعاده ای در دولت دهم به ١٩٠٦٤میلیارد ریال رسیده که در دولت یازدهم به ٥٢٧٠٢ میلیارد ریال رسیده است و کالاهای انهدامی نیز به ترتیب در دو دولت مذکور به ٥٥٢ میلیارد ریال و ١٤٤٣ میلیارد ریال رقم خورده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها