کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پردرآمدها برای یارانه ثبت نام نکنند


کد خبر : ۴۰۷۰پنجشنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱:۳۷۸۷۷۸ بازدید

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه دولت اطلاعات خوبی از طبقه پردرآمد دارد، گفت:‌ از افرادی که به یارانه نقدی نیاز ندارند، می خواهیم از ثبت نام دریافت یارانه نقدی خودداری کنند چرا که دولت آنها را شناسایی و حذف خواهد کرد.

علی طیب نیا دیروز چهارشنبه در پایان نشست هیات دولت به خبرنگاران افزود: البته ترجیح دولت این است که افراد بطور داوطلبانه از ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی منصرف شوند.

وی ادامه داد: اطمینان دارم مردم که درآمد مناسبی دارند همانطور که تاکنون با دولت همکاری کاملی داشتند این بار نیز بواسطه همین اعتمادی که به دولت دارند بطور داوطلبانه از دریافت یارانه نقدی انصراف خواهند داد و این امکان را به دولت می هند تا از این منابع برای کمک به طبقات کم درآمد و پیشبرد برنامه های توسعه استفاده کند.

وزیر اقتصاد درباره انتقاد رئیس مجلس از برخی رویکردهای دولت در مرحله دوم هدفمندی کردن یارانه ها گفت: دولت طبق تبصره 20 قانون بودجه 93 مکلف است افراد نیازمند متقاضی را از طریق ثبت نام مشخص کند و این حکم قانونی مشخص کرده است کسانی که نیاز به یارانه نقدی ندارند اگر ثبت نام کنند، جریمه شوند و در واقع دولت در حال اجرای منویات مجلس محترم است.

طیب نیا در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه سقف درآمدی که از آن به بالاتر افراد باید انصراف دهند، چقدر است ؟ گفت: اطلاعات لازم به زودی اعلام خواهد شد.

وی در باره افزایش قیمت حاملهای انرژی هم بدون ذکر عدد و رقم گفت: دولت با توجه به شرایط دشوار رکود تورمی در نظر دارد با شیب بسیار ملایم، قیمت حامل های انرژی را افزایش دهد تا دستاوردهای مثبت اقتصادی دولت تحت تاثیر افزایش نرخ حامل های انرژی قرار نگیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها