کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

امروز؛ رونمایی از محصولات جدید اپل


کد خبر : ۴۰۶۶۴سه شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹:۳۷۵۳۱۵ بازدید

مراسم معرفی و رونمایی محصولات جدید اپل، امروز (12 سپتامبر) در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.
امروز؛ رونمایی از محصولات جدید اپلامروز؛ رونمایی از محصولات جدید اپل

مراسم معرفی و رونمایی محصولات جدید اپل، امروز (12 سپتامبر) در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.

غول تکنولوژی آمریکایی اپل قرار است امروز ( ۱۲ سپتامبر) از محصولات جدید خود نظیر سه مدل آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس ، آیفون ایکس و نسخه جدید ساعت هوشمند اپل ( اپل واچ) و تلویزیون هوشمند ( اپل تی وی) رونمایی کند.

قرار است استیو جابز - بنیان گذار شرکت اپل و مدیر عامل سابق این شرکت - در ساختمان جدید اپل پارک که در کوپرتینوی کالیفرنیای ایالات متحده امریکا ساخته و واقع شده است، از محصولات جدید اپل رونمایی کند. این مراسم ساعت ۱۰صبح امروز به وقت محلی کالیفرنیا برگزار می شود.

بالاخره امروز انتظارها به پایان می رسد و محصولات جدید اپل با ویژگی های منحصر بفرد آنها که مدت هاست مورد بحث و گفتگوی مردم در فضای مجازی شده است، رونمایی خواهند شد.

اپل از سه مدل گوشی هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد: آیفون ایکس حاوی آخرین نسخه‌ سیستم‌عاملiOS ۱۱  خواهد بود و احتمالا در کنار رونمایی از آیفون ایکس، نسخه های جدید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس تحت عنوان آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس ارائه خواهد شد.

انتظار می رود که آیفون ایکس هم حداقل۳ گیگابایت حافظه داشته باشد. همچنین این گوشی هوشمند دارای دوربینی با قدرت ۱۲مگاپیکسل در پشت گوشی و دوربین سلفی با ۷ مگاپیکسل است. همچنین گفته می شود که در آیفون ایکس، محل اتصال هدفن حذف شده است و بجای آن از قابلیت بدون سیم موسوم به ایر پادز (Air Pods) استفاده می شود. این گوشی از ویژگی های دیگری همچون نمایشگر بدون حاشیه، بدنه ای فلزی و پشتیبانی از واقعیت افزوده بهره خواهد برد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها