کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طوفان ایرما صنعت بیمه آمریکا را له می‌کند


کد خبر : ۴۰۶۰۹دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵:۰۸۲۷۲۶ بازدید

طبق برآوردهای شرکت مدل‌سازی ریسک ایر وردواید، طوفان ایرما روی‌هم رفته خسارت بیمه‌ای بین 20 تا 65 میلیارد دلار ایجاد خواهد کرد.
طوفان ایرما صنعت بیمه آمریکا را له می‌کندطوفان ایرما صنعت بیمه آمریکا را له می‌کند

طبق برآوردهای شرکت مدل‌سازی ریسک ایر وردواید، طوفان ایرما روی‌هم رفته خسارت بیمه‌ای بین 20 تا 65 میلیارد دلار ایجاد خواهد کرد.

به گزارش CNBC،  این شرکت در تخمین‌های خود ایالات متحده آمریکا و جزایر منتخبی از دریای کارائیب را هم در نظر گرفته است. طبق اعلام این شرکت، تنها برای آمریکا ضررهای بیمه‌ای بین ۱۵ تا ۵۰ میلیارد دلار خواهد بود.

درحالی که هزینه‌های مالی طوفان هاروی همچنان در حال اضافه شدن است، طوفان بسیار قدرتمندتر ایرما همه چیز را در فلوریدا کاملا متوقف کرده است و احتمالا در کنار هزینه‌های سرسام‌آور مالی هزینه‌های جانی فراوانی هم خواهد داشت.

در حین آماده‌سازی گسترده برای این فاجعه، تحلیل‌گران پیش‌بینی کردند که برای جبران خسارت‌های احتمالی، دولت بین ۲ تا ۴ میلیارد دلار را به شرکت‌های خصوصی بیمه تزریق کند. طبق اعلام شرکت ایر وردواید، نزدیک به ۸۰ درصد از کل مقادیر بیمه شده در مناطق ساحلی واقع شده‌اند که در چند دهه اخیر مقدار دارایی‌ها و میزان در معرض خطر بودن آنها به سرعت رشد کرده است.  

در این میان منطقه میامی جنوبی‌ترین و پرتراکم‌ترین منطقه از لحاظ جمعیت است و از طوفان اندرو در ۱۹۹۲ همیشه کد بالایی برای آسیب‌پذیری از طوفان را داشته است.

طوفان ایرما با بادهایی به سرعت ۱۳۰ مایل بر ساعت و باران‌های سنگین در روز یکشنبه به فلوریدا رسید و در حال حاضر به سوی ساحل غربی این ایالت در حال حرکت است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها