کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چین فروش خودروهای سوختی را ممنوع خواهد کرد


کد خبر : ۴۰۵۹۳دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۶:۱۶۲۴۱۲ بازدید

دولت چین اعلام کرده است که تولید و فروش خودروها با موتورهای احتراقی را که با بنزین یا گازوییل کار می‌کنند، ممنوع خواهد کرد.
چین فروش خودروهای سوختی را ممنوع خواهد کردچین فروش خودروهای سوختی را ممنوع خواهد کرد

دولت چین اعلام کرده است که تولید و فروش خودروها با موتورهای احتراقی را که با بنزین یا گازوییل کار می‌کنند، ممنوع خواهد کرد.

شین گوبین، معاون وزیر صنایع چین، اعلام کرد که دولت در حال بررسی بهترین زمان ممکن برای اجرای این ممنوعیت است که به گفته او تاثیری شگرف در صنعت خودروسازی خواهد داشت.

چین که بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان است، پیش از این اعلام کرده بود که هدفش آن است که تا سال ۲۰۲۵ یک پنجم فروش خودروها در این کشور به خودروهای الکتریکی یا دوگانه‌سوز اختصاص پیدا کند.

کشورهای دیگر مانند بریتانیا و فرانسه هم اقدام‌های مشابهی برای از دور خارج کردن خودروهایی که با سوخت بنزین یا گازوییل کار می‌کنند، انجام داده‌اند و گفته‌اند که تولیدکنندگان خودرو در این کشورها باید تا سال ۲۰۴۰ ساخت خودروهای سوختی را متوقف کنند.

چندی پیش شرکت خودروسازی ولوو، که چینی‌ها مالک آن هستند، اعلام کرد که از سال ۲۰۱۹ تمام مدل‌های تازه آن موتورهای الکتریکی یا دوگانه‌سوز خواهند داشت.

این شرکت اولین خودروساز قدیمی در جهان بود که از توقف تولید و استفاده از موتورهای احتراق درون‌سوز خبر می‌داد.

چین دومین مصرف‌کننده نفت در جهان است و انتظار می‌رود ممنوعیت خودروهایی که با سوخت فسیلی کار می‌کنند تاثیر عمده‌ای بر وضعیت واردات نفت این کشور داشته باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها