کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت آهن‌آلات ساختمانی مجددا افزایش یافت


کد خبر : ۳۹۹۹۲جمعه، ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵:۱۴۳۶۸۵ بازدید

بازار آهن مجددا روند قیمت صعودی را به خود گرفت. بعد از چند روز ثبات قیمت و حتی کاهش قیمت در بعضی از مقاطع، در روز گذشته شاهد افزایش ...

آهن‌پرایس- بازار آهن مجددا روند قیمت صعودی را به خود گرفت. بعد از چند روز ثبات قیمت و حتی کاهش قیمت در بعضی از مقاطع، در روز گذشته شاهد افزایش قیمت در بازار اهن بودیم. فروش آهن آلات ساختمانی در روز های اخیر نیز بهبود پیدا کرده و تعداد بیشتری از معاملات به ثبت رسیده است. افزایش قیمت ها و نوسانات بازار بالاخره باعث شد تا بازار آهن آلات کشور نیز به تکاپو بیافتد. به دنبال ایجاد تحرک در بازار، خرید و فروش ها نیز افزایش یافت.

در رابطه با قیمت میلگرد می توان اعلام کرد که قیمت میلگردها در روز گذشته افزایش 10 الی 20 تومانی داشت. قیمت تیرآهن ها نیز افزایش یافت. تیرآهن های ذوب آهن افزایش قیمت 5 الی 15 هزار تومانی را داشت. گفتنی است که تیرآهن های متفرقه نیز برای باری دیگر دچار افزایش قیمت 10الی 15 هزار تومانی شد.. لازم به ذکر است که اگر زمینه ی باری از تیرآهن های متفرقه کاهش یابد و کمیاب شود، قیمت آن بار بالا خواهد رفت. قیمت نبشی اکثر کارخانه های تولید کننده افزایشی بود و 30 الی 60 تومان افزایش قیمت را داشتیم. البته به جز نبشی آریان فولاد و نبشی نستا که قیمت های ثابتی داشت. ناودانی ها نیز بطور کلی افزایش قیمت 70 الی 100 تومانی را داشت. با وجود این تفاسیر نکته قابل توجهی که وجود دارد قیمت پروفیل ها در روزگذشته می باشد. با وجود افزایش قیمت محصولات آهنی ذکر شده، قیمت پروفیل ها 5 الی 10 تومان کاهش داشت و بعضی کارخانه های تولید کننده پروفیل نیز قیمت ثابتی را اعلام کردند!

از آنجایی که قیمت پروفیل ها یکی از مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار بر روی قیمت ورق می باشد، این کاهش قیمت پروفیل ها هم برای مشتریان پروفیل و هم برای مشتریان ورق امری خوشایند است. به همین علت در روز گذشته نیز شاهد ثبات قیمت ورق سیاه نیز بودیم. البته لازم به ذکر است که قیمت ورق سیاه 2 میل و ورق مبارکه در انبار های تهران افزایش قیمت داشت. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها