کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایران از نظر سرعت اینترنت ثابت و موبایل در چه جایگاهی قرار دارد؟


کد خبر : ۳۹۶۳۵یکشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰:۰۸۴۰۹۵ بازدید

سایت Speedtest.net در گزارشی سرعت اینترنت ثابت و موبایل در کشورهای مختلف جهان را مقایسه کرده است که نشان می‌دهد وضعیت ...

جی‌اس‌ام- سایت Speedtest.net در گزارشی سرعت اینترنت ثابت و موبایل در کشورهای مختلف جهان را مقایسه کرده است که نشان می‌دهد وضعیت سرعت اینترنت ایران در یک ماه گذشته بهبود داشته است.

روزانه هزاران نفر در سراسر جهان سرعت اینترنت موبایل و ثابت خود را با استفاده از Speedtest.net می‌سنجند؛ در نتیجه مجموعه‌ای از اطلاعات بسیار ارزشمندی در اختیار این سایت قرار می‌گیرد که بر اساس آن می‌تواند آماری از متوسط سرعت کشورهای مختلف و رتبه جهانی آنها را نشان دهد.

326nfncv1etrt8cnscac.png

بر اساس جدیدترین آماری که Speedtest در سایت خود منتشر کرده است ایران از نظر سرعت اینترنت موبایل در رده 74 و از نظر سرعت اینترنت ثابت در رده 105 جهان قرار دارد.

Speedtest سرعت متوسط دانلود مشترکان اینترنت موبایل در ایران را 15.27 مگابیت در ثانیه گزارش کرده است که نسبت به ماه قبل 8 پله صعود داشته است. همچنین سرعت متوسط دانلود مشترکان اینترنت ثابت 9.71 مگابیت در ثانیه برآورد شده که رتبه ایران را نسبت به ماه قبل 1 پله بالا برده است. در گزارش ماه جولای Speedtest Global Index، سنگاپور با سرعت متوسط 154.38 مگابیت بر ثانیه و نروژ با 52.59 مگابیت بر ثانیه به ترتیب در صدر جدول پرسرعت‌ترین اینترنت ثابت و پرسرعت‌ترین اینترنت موبایل جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین در میان این کشورها تنها سه کشور سنگاپور، کره جنوبی و آیسلند توانسته‌اند در هر دو بخش جزو 10 کشور برتر از نظر سرعت اینترنت قرار بگیرند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها