کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شعار مرگ بر امریکا در حضور موگرینی در مجلس!


کد خبر : ۳۹۳۸۰دوشنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲:۴۷۱۳۶۶ بازدید

روایت جدید از دیدار جنجالی نمایندگان مجلس با فدریکا موگرینی. ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده اصولگرای مجلس که با روزنامه ایران صحبت کرده ...

روایت جدید از دیدار جنجالی نمایندگان مجلس با فدریکا موگرینی. ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده اصولگرای مجلس که با روزنامه ایران صحبت کرده درباره حضور مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مجلس و صحبتهای رد و بدل شده بین او و نمایندگان گفته:” خودم آنجا شاهد بودم یک نماینده به خانم موگرینی گفت ما امیدواریم روزی هم شما شعار مرگ بر امریکا بدهید.

نمایندگان در آن قسمت بیشتر درباره برجام با خانم موگرینی حرف می‌زدند و می‌خواستند پیام خود را به ایشان بدهند.نمایندگان به ایشان گفتند ملت ایران قوی است و ما از اروپا انتظار داریم که به برجام پایبند بماند و وارد بازی دولت امریکا نشود. چند نماینده و از جمله خود من هم بلند گفتیم مرگ بر امریکا و درود بر اروپا. بعد از صحبت‌ها هم خانم موگرینی علامت شست که نشانه تأیید در فرهنگ اروپایی است، به نمایندگان نشان داد. کل ماجرا همین بود. اما یک عده گویا دوست دارند که عظمت آن مراسم را زیر سؤال ببرند و در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی حرف‌هایی می‌زنند که درست نیست.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها