کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت‌ پیشنهادی آپارتمان‌های بیش از 100 متر در تهران + جدول


کد خبر : ۳۹۲۸۱شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳:۳۱۴۱۵۰ بازدید

آمارهای رسمی بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن نشان می‌دهد: در اولین ماه از فصل تابستان امسال در مجموع واحدهای مسکونی با زیربنای ...
قیمت‌ پیشنهادی آپارتمان‌های بیش از 100 متر در تهران + جدولقیمت‌ پیشنهادی آپارتمان‌های بیش از 100 متر در تهران + جدول

دنیای‌اقتصاد- آمارهای رسمی بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن نشان می‌دهد: در اولین ماه از فصل تابستان امسال در مجموع واحدهای مسکونی با زیربنای کمتر از 80 مترمربع، 51.3 درصد از معاملات خرید و فروش را به خود اختصاص داده‌اند در عین حال تقاضا برای خرید آپارتمان‌های مسکونی با زیربنای 100 تا 170 مترمربع نیز 25.4 درصد از معاملات انجام‌شده طی یک ماه تیر را شامل می‌شود.

به گفته بسیاری از مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عمده تقاضا برای این دسته از آپارتمان‌های مسکونی از سوی خریدارانی انجام می‌شود که به دنبال تبدیل به احسن کردن خانه خود هستند.

در شرایط کنونی نیز قیمت این دسته از آپارتمان‌ها با توجه به آنکه بازار در دوره پیش‌رونق به سر می‌برد در بسیاری از مناطق شهر به‌ویژه اگر عمر واحدها بیش از یک‌سال باشد به قیمت میانگین مناطق نزدیک‌تر شده است. در عین حال مناطقی از شهر نیز هستند که این نوع واحدها با قیمتی بالاتر از قیمت میانگین منطقه عرضه شده‌اند. به عنوان مثال یکی از مشاوران املاک در محدوده پاسداران عنوان می‌کند در یکی از خیابان‌های این منطقه آپارتمانی 110 متری و نوساز، مترمربعی 11 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است، این در حالی است که میانگین قیمت آپارتمان‌های مشابه در این محدوده حدود 9 میلیون و 220 هزار تومان است و بنابراین بازه قیمتی مورد قبول برای این آپارتمان‌ها مترمربعی بین 8 میلیون و 670 هزار تومان تا 9 میلیون و 900 هزار تومان است.

به گفته این مشاور املاک در حال حاضر که موتور معاملات خرید و فروش ملک در مناطق مختلف تهران در حال روشن شدن است برخی مالکان و سازنده‌ها به خیال افزایش سود حداکثری قیمت‌های پیشنهادی خود را تخیلی و بسیار متفاوت‌تر از قیمت میانگین منطقه عنوان می‌کنند بنابراین خریداران باید با آگاهی و اطلاعات کامل در مورد قیمت منطقه نسبت به خرید یک واحد مسکونی اقدام کنند.

قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان‌های بیش از 100 متر در تهران



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها