کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش گوشی لامبورگینی با قیمتی عجیب در ایران + تصویر


کد خبر : ۳۹۲۷۶جمعه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷:۳۹۲۲۷۸۴ بازدید

گوشی «88 Tauri Dual SIM» عنوان گوشي موبايلي است كه برند «تونينو لامبورگيني» آن را توليد و در اختيار كاربران قرار داده است. اين گوشي موبايل ...
فروش گوشی لامبورگینی با قیمتی عجیب در ایران + تصویرفروش گوشی لامبورگینی با قیمتی عجیب در ایران + تصویر

گوشی «88 Tauri Dual SIM» عنوان گوشي موبايلي است كه برند «تونينو لامبورگيني» آن را توليد و در اختيار كاربران قرار داده است. اين گوشي موبايل با داشتن امكانات مختلفي، همچون پشتيباني از نسل چهارم اينترنت پرسرعت، دوربين اصلي 20مگاپيكسلي و بدنه‌اي از جنس چرم و فلز، در دسته‌ي محصولات ميان‌رده قرار مي‌گيرد. در ساخت اين محصول از صفحه‌نمايشي 5.0اينچي با رزولوشن 1920×1080 بهره گرفته شده است كه با توجه به ابعادش تراكم پيكسلي 443 پيكسل بر هر اينچ را به نمايش مي‌گذارد. اين نمايشگر از نوع LCD بوده و در ساخت آن از فناوري IPS استفاده شده است.

لامبورگيني براي اين محصول، حافظه داخلي 64گيگابايتي در نظر گرفته است كه بدون پشتيباني از كارت حافظه مي‌تواند فضاي كافي براي ذخيره‌سازي حجم زيادي از فايل‌هاي صوتي و تصويري را در اختيار كاربران بگذارد. باوجوداين، مي‌توانيد با استفاده از يك كارت حافظه‌ي microSD اين ظرفيت را تا 128 گيگابايت افزايش داده و بسياري از فايل‌هاي موردنياز خود را در گوشي موبايلتان به همراه داشته باشيد. 88 Tauri در كنار 64 گيگابايت حافظه داخلي و 3 گيگابايت رم، تراشه‌اي از نوع كوالكام «اسنپدراگون 801» دارد كه در مركز آن، پردازنده‌اي 4هسته‌اي با فركانس 2.3 گيگاهرتز، وظيفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد.

این گوشی در بازار تهران با قیمت 23 میلیون 500 هزار تومان عرضه میشود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها