کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واکنش به خبر رفع ممنوعیت مشروبات الکلی


کد خبر : ۳۹۲۴۶جمعه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷:۱۲۱۸۴۷ بازدید

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: نشر برخی مطالب سخیف و بی پایه در مورد رفع ممنوعیت مصرف مشروبات الکلی از سوی برخی افراد موجب تاسف و شگفتی و قابل تعقیب قضایی است.

یدالله موحد در دیدار با امام جمعه شهرستان سیرجان افزود: گاهی شاید برخی افراد فراموش کرده اند در یک جامعه و نظام دینی حرف می زنند و فی الواقعه اینگونه اظهار نظرهای بی اساس اهانت به مردم متدین و زیر سئوال بردن احکام الهی است.

وی خاطرنشان کرد: چگونه فردی به خودش اجازه می دهد که توصیه به حلال کردن حرام الهی داشته باشد.

وی یادآور شد: سیرجان سرزمین دلاورمردان و سرداران شهید است مردم این خطه از میهن اسلامی متدین ولایتمدار و معتقد به ارزش های دینی هستند و سیرجان به حق دار الحسین نامیده شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سیرجان 350 هزار جمعیت و مردمانی سخت کوش و با عزت دارد افزود: عده ای قلیل و سودجو که ممکن است هر جایی باشند با اقدامی رذیلانه و با هدف تحصیل درآمد نامشروع اقدام به تهیه، توزیع و مصرف مقداری مشروبات الکلی کردند که مرگ و مسمویت مصرف کنندگان را درپی داشت.

وی ادامه داد: انعکاس خبر این واقعه به حیثیت عمومی این شهرستان لطمه وارد کرد.

وی تصریح کرد: از همان ساعات اولیه اقدامات موثر در شناسایی و برخورد قضایی با عوامل این حادثه آغاز و اطلاعات خوبی در این زمینه جمع آوری شده است.

موحد عنوان کرد: در جلسه شورای تامین شهرستان سیرجان نیز تصمیمات خوبی در این باره گرفته شد که بر اساس تدابیر به طور پیوسته و همه جانبه با این پدیده شوم و عوامل آن برخورد خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان کرمان گفت: عوامل تهیه، توزیع و قاچاق مشروبات الکلی در سیرجان شناسایی و ضمن برخورد کیفری عبرت آموز این افراد تحت کنترل قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه جزئیات این تصمیمات قابل بیان نیست افزود: تصور می شود اگر این تصمیمات قاطعانه و با جدیت پیگیری و عملیاتی شود در آینده نزدیک تاحدود زیادی این معضل حل خواهد شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با تاکید بر فعالیت های فرهنگی و تبعیین احکام دینی اظهار کرد: مراقبت اولیا بر فرزندان را نبایستی فراموش کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها