کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تفاهمنامه سازمان بنادر و کانون سردفتران امضا شد


کد خبر : ۳۹۲۰۰چهارشنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸:۵۸۵۶۰ بازدید

تفاهمنامه همکاری سازمان بنادر و دریانوردی با کانون سردفتران و دفتریاران با هدف رفع مشکلات تنظیم وکالت نامه ای فعالان اقتصادی ...

تفاهمنامه همکاری سازمان بنادر و دریانوردی با کانون سردفتران و دفتریاران با هدف رفع مشکلات تنظیم وکالت نامه ای فعالان اقتصادی و ذی نفعان بندری، امضا شد.

جلیل اسلامی معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر در این‌باره اظهار کرد: به منظور تسهیل و تسریع فعالیت ها در مناطق بندری و پاسخگویی به مشکلات فعالان اقتصادی و ذی‌نفعان بندری و شرکت های حمل و نقل بین المللی تفاهم نامه همکاری سازمان بنادر و کانون سردفتران و دفتریاران امضا شد.

وی افزود: برای تنظیم این تفاهمنامه کمیته تخصصی متشکل از ادارات کل مناطق ویژه و سرمایه گذاری، حقوقی سازمان و نمایندگان کانون سردفتران و دفتریاران به بررسی مشکلات فعالان اقتصادی و ذی‌نفعان بندری پرداخته اند که نتیجه آن تنظیم وکالتنامه های خاص مناطق بندری برای رفع موانع حقوقی موجود و یکپارچه سازی آن شد.

به گفته وی، به منظور ایجاد رویه واحد در تنظیم وکالتنامه های خاص مناطق بندری توسط دفاتر اسناد رسمی کشور، این مهم با هماهنگی سازمان بنادر و کانون سردفتران و دفتریاران تدوین و فرم الگوی وکالتنامه های مذکور نهایی شد و در همه دفاتر اسناد رسمی کشور اجرایی می‌شود.

معاون سازمان بنادر بیان کرد: با اجرای این تفاهمنامه، مشکلات فعلی مراجعان و فعالان اقتصادی به لحاظ جامع و کامل نبودن وکالتنامه های قبلی و عدم مطابقت آن با قوانین و مقررات مناطق ویژه اقتصادی برطرف شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها