کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گروگان‌گیری نافرجام در مشهد/ گروگان‌گیر با شلیک پلیس به بیمارستان منتقل شد


کد خبر : ۳۹۱۱۷سه شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵:۵۳۸۵۱ بازدید

گروگانگیری در مشهد با دخالت به موقع پلیس خنثی شد.

حادثه گروگانگیری در خیابان امام رضا(ع) در مشهد با دخالت به موقع پلیس خنثی شد

فرد گروگان‌گیر با شلیک پلیس زمین‌گیر شد و با توجه به وخامت حال به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

طبق اعلام نیروی انتظامی مشهد،‌دقایقی پیش پلیس مشهد حوالی میدان بیت المقدس (فلکه آب)به فردی مظنون می شود و اقدام به بازداشت این فرد می‌کند که این فرد برای جلوگیری از بازداشت با ورود به یک واحد تجاری، صاحب مغازه را به گروگان می‌گیرد.

در پی این اتفاق پلیس مشهد با هوشیاری ضمن شلیک دو گلوله این فرد را زمین گیر و دستگیر می‌کند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در همین راستا اعلام کرد:  فردی چاقو به دست در خیابان امام رضا مشهد در حال حرکت بوده که به نظر می‌رسد تعادل روحی و روانی نداشته است. مردم پس از مشاهده این فرد به پلیس اطلاع می‌دهند.

او افزود: ماموران پلیس در موقعیت قرار گرفته و از فرد مورد نظر درخواست می‌کنند چاقو را به ماموران تحویل دهد که این فرد ضمن بی‌توجهی به سمت ماموران حمله‌ور شده و سپس اقدام به فرار می‌کند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: ماموران پلیس برای دستگیر این فرد را دنبال می‌کنند که این مرد وارد یک مغازه شده و صاحب مغازه را گروگان می‌گیرد و چاقو را روی گردن صاحب مغازه قرار می‌دهد.

او گفت: این فرد گروگان را به پیاده‌رو می‌آورد و قصد دارد با سوار شدن در یک ماشین اقدام به فرار کند که مأموران طبق وظیفه خود به سمت وی شلیک و در نهایت این فرد را دستگیر می‌کنند. صاحب مغازه خوشبختانه دچار آسیبی نشده است و فرد گروگان‌گیر نیز به بیمارستان منتقل شده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها