کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قتل دختر 8 ساله به خاطر بدهی پدر به مرد جنایتکار در شهریار


کد خبر : ۳۸۹۸۵شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹:۱۶۱۱۵۷ بازدید

مرد افغان زمانی که نتوانست طلب دومیلیون تومانی خود را از بدهکار بگیرد، دست به انتقامگیری تلخی زد. او دختر هشت ساله مرد بدهکار را با ...

مرد افغان زمانی که نتوانست طلب دومیلیون تومانی خود را از بدهکار بگیرد، دست به انتقامگیری تلخی زد. او دختر هشت ساله مرد بدهکار را با ضربه‌های مرگبار چاقو هنگام خروج از خانه‌شان از پا درآورد.

جام جم نوشت: صبح 22 مهر سال گذشته، یک تبعه افغان با پلیس تماس گرفت و از زخمی شدن دختر هشت ساله‌اش به نام سمیرا در یکی از محله‌های شهریار خبر داد. ماموران با حضور در آنجا دختر خردسال را غرق در خون در حالی دیدند که مقابل در حیاط خانه افتاده بود. این کودک ساعاتی بعد به‌دلیل شدت خونریزی در بیمارستان تسلیم مرگ شد.والدین دختر کشته‌شده برای تحقیقات به اداره جنایی پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران احضار شدند.

مادر ایرانی سمیرا به افسر تحقیق گفت: من و شوهرم در خانه بودیم که دخترم برای خرید خوراکی پول گرفت و رفت. دقایقی از رفتن او نگذشته بود که صدای باز و بسته شدن در حیاط آمد و بعد صدای ناله. سراسیمه بیرون آمدم و دیدم دخترم غرق در خون جلوی حیاط افتاده است. 

اسکناس‌هایی که به او دادم در دستانش مچاله شده بود. با صدای فریادهایم، شوهرم که تبعه افغانستان است، بیرون آمد. همسایه‌ها جمع شدند و با آمدن پلیس، دخترم را به بیمارستان منتقل کردیم، اما دخترم فوت کرد.در ادامه پدر سمیرا هم گفت: من از همسر اولم چند فرزند دارم و در کارهای تاسیساتی و ساختمانی فعالیت دارم. 10 سال پیش با همسر دومم که ایرانی است ازدواج کردم. ثمره زندگی‌ام با او دختر هشت ساله‌مان سمیرا بود. من با کسی دشمنی نداشتم که دخترم این‌گونه به قتل برسد. این در حالی بود که پزشکی قانونی نظر داد دختر خردسال پیش از این‌که ضربه‌های چاقو به وی اصابت کند، با قاتل درگیر بوده و خراش‌هایی روی دستانش دیده می‌شود.

ماموران چند نفری را در همان سال به‌عنوان مظنون در قتل دختر هشت ساله بازداشت کردند، اما در جریان تحقیقات آنها منکر قتل این کودک شدند و نام این افراد از فهرست مظنونان خارج شد. با گذشت چند ماه از این جنایت ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، پدر مقتول چندی پیش از هموطن خود به نام وحید بیش از دو میلیون تومان قرض گرفته، اما با گذشت چند ماه نتوانسته بدهی خود را بپردازد و از طلبکار مهلت خواسته که او به وی مهلت نداده است.

در این مرحله ماموران متوجه شدند مرد طلبکار به خانه شاکی در رفت و آمد هم بوده، اما بعد از این‌که دختر خردسال به قتل رسیده به‌طور مرموزی ناپدید شده و هیچ‌کس از او خبری ندارد. همین سرنخ کافی بود تا ماموران به این طلبکار مشکوک شوند. پاتوق‌های او به عنوان آخرین مظنون پرونده زیرنظر گرفته شد، اما او در هیچ‌یک از پاتوق‌هایش حاضر نمی‌شد. همین باعث شد ماموران مطمئن شوند او عامل جنایت است.

سرانجام با گذشت یک سال از این جنایت، آخرین مخفیگاه او، در یک ساختمان در حال احداث در یکی از محله‌های شهر رشت شناسایی شد.

در این مرحله تیمی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ بهرامی مهابادی، رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران، برای دستگیری قاتل فراری عازم شهر رشت شده و شامگاه چهارشنبه موفق به شناسایی عامل جنایت شدند و او پیش از این‌که بتواند فرصتی برای فرار پیدا کند، بازداشت شد.

سرهنگ حجت‌الله کرمی زند، رئیس پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران به جام‌جم گفت: متهم به قتل به اداره جنایی پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی اولیه اظهاراتی ضدونقیض مطرح کرد. اما در ادامه تحقیقات پلیسی سکوت خود را شکست و به قتل این دختر هشت ساله ایرانی ـ افغان اعتراف کرد.وی افزود: با تحقیق از متهم به قتل معلوم شد او چون موفق نشده طلب خود را از پدر کودک دریافت کند، تصمیم گرفته است با قتل دختر هشت ساله، از این خانواده انتقام بگیرد. به همین خاطر روز حادثه در حالی که چاقویی به دست داشته به مقابل خانه مقتول رفته و زمانی که او در حیاط را باز کرده با دخترک درگیر و همانجا با ضربه‌های چاقو وی را کشته است. در این مدت هم مخفیانه زندگی می‌کرده است.متهم به قتل با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات از او برای رازگشایی از دیگر جرایمش ادامه دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها