کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رشد اقتصادی بریتانیا و آمریکا در سال‌جاری کاهش می‌یابد


کد خبر : ۳۸۸۲۷دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱:۱۷۳۲۷ بازدید

صندوق بین‌المللی پول (آی ام اف) به دنبال آنچه که فعالیت کمتر از انتظار در سه ماه اول سال‌جاری خوانده، تخمین‌های خود را درباره رشد اقتصادی ...
 رشد اقتصادی بریتانیا و آمریکا در سال‌جاری کاهش می‌یابد رشد اقتصادی بریتانیا و آمریکا در سال‌جاری کاهش می‌یابد

صندوق بین‌المللی پول (آی ام اف) به دنبال آنچه که "فعالیت کمتر از انتظار" در سه ماه اول سال‌جاری خوانده، تخمین‌های خود را درباره رشد اقتصادی در بریتانیا و آمریکا را تغییر داده است.

بر این اساس، این نهاد بین‎‌المللی مالی و پولی جهانی می‌گوید که رشد اقتصادی بریتانیا در سال‌جاری ۱.۷ درصد خواهد بود. این سازمان پیشتر رشد اقتصادی بریتانیا را ۲ درصد پیش‌بینی کرده بود. رشد اقتصادی آمریکا براساس تخمینهای تازه این نهاد مالی در سال جاری ۲.۱ درصد خواهد بود. صندوق بین‌المللی پول، در ماه آوریل رشد اقتصادی آمریکا را ۲.۳ درصد پیش‌بینی کرده بود.

همزمان آی ام اف در پیش‌بینی خود برای رشد اقتصادی بریتانیا در سال آینده میلادی تغییر نداده و کماکان آن را ۱.۵ درصد پیش‌بینی کرده است. اما به گفته این نهاد، رشد اقتصادی آمریکا در سال آینده میلادی از ۲.۵ درصد به ۲.۱ درصد کاهش خواهد یافت.

1ak5zrn1bywe9ryewad.png

در عین حال و علیرغم این پیش‌بینی درباره رشد اقتصادی در بریتانیا و آمریکا، پیش‌بینی‌های این نهاد جهانی پول درباره رشد اقتصادی جهان در سال جاری و همچنین سال آینده میلادی تغییری نکرده است.

براساس پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول، رشد اقتصاد جهانی در سال جاری ۳.۵ درصد و در سال آینده ۳.۶ درصد خواهد بود.

صندوق بین المللی پول در ارزیابی‌های خود همچنین درباره اقتصاد چند کشور عضو اتحادیه اروپا از جمله آلمان، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا گفته است که اقتصاد این کشورها در سه ماه اول سال‌جاری میلادی "در کل از آنچه انتظار می‌رفته بهتر بوده است."

به گزارش آی ام اف، رشد اقتصادی اتحادیه اروپا در کل در سال جاری میلادی ۱.۹ درصد خواهد بود که از پیش‌بینی قبلی کمی بالاتر است.

این نهاد مالی جهانی در مورد چین نیز پیش‌بینی بهتری کرده و رشد اقتصادی این کشور را در سال جاری از ۶.۶ درصد بیشتر خوانده و آن را ۶.۷ درصد پیش‌بینی کرده است.

آی ام اف رشد اقتصادی چین در سال آینده میلادی را نیز تغییر داه و از ۶.۲ به ۶.۴ درصد تغییر داده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها