کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خبرسازی درباره صهیونیستی بودن برخی برندهای سیگار


کد خبر : ۳۸۳۶۰چهارشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸:۱۷۲۵۴۶ بازدید

رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات گفت: شهریور سال 93 پس از بررسی همه سوابق و بحث و بررسی موضوع، صهیونیستی نبودن شرکت فیلیپ ...

رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات گفت: شهریور سال 93 پس از بررسی همه سوابق و بحث و بررسی موضوع، صهیونیستی نبودن شرکت فیلیپ موریس اعلام شد که این شرکت صاحب برند سیگار مالبرو است.

علی اصغر رمزی در ادامه با اشاره به خبرهای منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر صهیونیستی بودن سیگار با برند مارلبرو افزود: مطابق تبصره ۱ ماده ۸ قانون اصلاح قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، تن‌ها مرجع تشخیص و تعیین صهیونیستی بودن شرکت‌ها کمیته‌ای مرکب از وزارتخانه‌های خارجه، اطلاعات، امور اقتصاد و دارایی، بازرگانی، نفت، بانک مرکزی و سازمان صدا وسیما می‌باشد و این کمیته در شهریور سال ۱۳۹۳ پس از بررسی کلیه سوابق و بحث و بررسی موضوع، صهیونیستی نبودن شرکت فیلیپ موریس را اعلام نمود که این شکت صاحب برند سیگار مالبرو می‌باشد.

وی گفت: پس از ابلاغ نظر کمیته موضوع تبصره ۱ ماده ۸ قانون یاد شده طبق روال و ضوابط موجود متقاضیانی که درخواست واردات و تولید برند یاد شده را دارند و از شرکت یاد شده مجوز مربوطه را اخذ نموده اند عمل شده است.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات با بیان اینکه بدیهی است انتظار می‌رود که نماینده محترم مجلس شورای اسلامی طرح کننده انتقاد یاده شده، به قانون مذکور احترام گذارد و مغایر آن اظهار نظر نکنند، افزود: قانونگذار با درایت و حکمت و توجه به رقابتی که در بین شرکت‌های مخلتف برای کسب سود و سهم بازار در مقابل رقبا دارند، اظهار نظر در خصوص صهیونیستی بودن یک شرکت را به نظر کمیته‌ای مرکب از چندین دستگاه مختلف نموده است تا از اظهار نظرهای شخصی و بخشی جلوگیری شود؛ و از انحراف واقعیت‌ها و ایجاد رانت برای رقبا پرهیز شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها