کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرایط برگزاری آزمون استخدام در بنادر


کد خبر : ۳۷۹۲۸یکشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲:۴۰۳۰۶۸ بازدید

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی از جذب 200 نفر در مشاغل تخصصی این سازمان در چارچوب چهارمین آزمون استخدامی ...

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی از جذب 200 نفر در مشاغل تخصصی این سازمان در چارچوب چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی خبر داد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، منصور آرامی با بیان اینکه در آزمون استخدامی آتی دستگاه های اجرایی از میان سهم ۲۰۰ نفری سازمان بنادر ۱۸۰ نفر در بنادر شمال و جنوب و ۲۰ نفر در مرکز (تهران) به خدمت گرفته می شوند، گفت: بر اساس سند برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان بنادر مصوب سال ۹۵ که به تصویب سازمان اداری و استخدامی کشور هم رسیده است، در افق یک دهه آینده حدود ۹۰۰ نفر از ۲ هزار نفر نیروی رسمی و پیمانی شاغل در این سازمان به درجه بازنشستگی نائل می شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر چالش سن کاری واستخدامی بالای ۲۰ سال نیمی از کارکنان رسمی و پیمانی سازمان بنادر و بازنشستگی قریب الوقوع ۹۰۰ نفر طی ۱۰ سال آینده، از ۸۶۰ پست بلاتصدی به عنوان یکی از مسائل در این سازمان مهم خبر داد و گفت: تقریباً از ۳۶۰۰ پست سازمانی که در سند برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان بنادر تشریح شده است، ۸۶۰ پست خالی و بلا تصدی است.

عضو هیئت عامل سازمان بنادر با بیان اینکه سازمان امور اداری و استخدامی با توجه به استدلال ها و ضرورت های جذب نیروی انسانی درسازمان بنادر، در مرحله اول به جذب و استخدام ۲۰۰ نفر از طریق مسیرهای قانونی (آزمون سازمان سنجش) مجوز داده است، خاطرنشان کرد: در این مرحله و به جهت اینکه سازمان بنادر و دریانوردی یک ارگان تخصصی است، تقسیم بندی و توزیع پست ها بر اساس نیازسنجی بنادر و با مشورت اعضای هیئت عامل و مدیرعامل سازمان بنادر انجام گرفت به طوری که به عنوان مثال در بندر بزرگ و کانتینری شهید رجایی جذب ۵۱ نفر در دستورکار قرار گرفت.

معاون مدیرعامل سازمان بنادر با اشاره به تعهد ۱۰ ساله مستخدمان آزمون آینده، توضیح داد: پذیرفته شدگان نهایی این آزمون استخدامی، برای مدت ۱۰ سال متعهد به خدمت در پست و محل اشتغال پذیرفته شده هستند.

آرامی با اعلام شرط تسلط به زبان انگلیسی در بعضی از مشاغل بسیار تخصصی در حوزه دریایی و بندری، اظهار داشت: پذیرفته شدگان مرحله اول این آزمون باید برای انجام مصاحبه تخصصی در مراحل بعدی به سازمان بنادر مراجعه کنند و قبولی این مراحل را نیز کسب کنند.

این مقام مسئول در سازمان بنادر با اعلام اینکه ۲۵ درصد از سهمیه این آزمون یعنی حدود ۵۰ نفر به خانواده های ایثارگران و شهدا اختصاصداده شده است، افزود: همچنین ۳ درصد نیز به معلولان عزیز اختصاص داده شده که آنها نیز حتما باید در آزمون شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کرده باشند.

به گفته مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این آزمون که سوم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود تا به حال حدود ۳۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها