کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصادف پراید و ال90 با یک خودروی میلیاردی در تهران + تصاویر


کد خبر : ۳۷۸۹۹یکشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴:۴۸۲۹۲۴ بازدید

برخورد شدید سه دستگاه خودرو سواری در غرب تهران، خسارت شدیدی را به همراه داشت.

طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، نیروهای آتش نشانی ایستگاه 20 به همراه گروه امداد و نجات 8 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 1:35 بامداد روز شنبه خود را به بزرگراه آزادگان، حوالی دهکده المپیک رساندند.

فرامرز منصور دهقان فرمانده آتش نشانان اعزام شده در این باره گفت: سه دستگاه خودرو سواری رنو تندر، پراید و مازراتی به شدت با یکدیگر برخورد کرده و متوقف شدند.

وی در ادامه گفت: بر اثر این برخورد شدید، سرنشینان خودرو سواری پراید که دو مرد حدودا 35 ساله بودند قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک شهروندان از داخل اتاقک این وسیله نقلیه خارج شدند و خودرو مازراتی حدود 20 متر از گاردریل کنار بزرگراه را تخریب کرده بود.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق خودروها و نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، هر دو مرد جوان(سرنشینان خودرو پراید) که دچار مصدومیت شده بودند را برای اقدامات بعدی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

دهقان خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی و انتقال خودروها به حاشیه امن بزرگراه، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

گفتنی است؛ در حین امدادرسانی آتش نشانان، یک حادثه رانندگی دیگر در لاین مخالف بزرگراه آزادگان رخ داد که در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 و یک دستگاه پیکان وانت به شدت با یکدیگر برخورد کردند و نیروهای آتش نشانی به سرعت خود را به محل این حادثه رساندند و پس از ایمن سازی کامل، سرنشین خودرو سواری(یک خانم 30 ساله) که دچار مصدومیت شده بود را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

تصادف پراید و ال90 با یک خودروی میلیاردی در تهران

تصادف پراید و ال90 با یک خودروی میلیاردی در تهران

تصادف پراید و ال90 با یک خودروی میلیاردی در تهران

تصادف پراید و ال90 با یک خودروی میلیاردی در تهران

تصادف پراید و ال90 با یک خودروی میلیاردی در تهران



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها