کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حل مشکل کیفیت نامناسب اینترنت مخابرات


کد خبر : ۳۷۸۳۲جمعه، ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۲۰۲۷۰۹ بازدید

معاون شرکت مخابرات ایران نحوه حل مشکل نارضایتی برخی مشترکان از کیفیت اینترنت را تغییر قرارداد سرویس با مخابرات عنوان کرد و ...

معاون شرکت مخابرات ایران نحوه حل مشکل نارضایتی برخی مشترکان از کیفیت اینترنت را تغییر قرارداد سرویس با مخابرات عنوان کرد و گفت: سرویس اینترنت نامحدود مشترکان باید فسخ و تغییر کند.

داوود زارعیان در گفتگو با مهر، درخصوص مساله عدم کیفیت سرویس اینترنت نامحدود برخی مشترکان شرکت مخابرات ایران، تنها راه حل این مشکل را تغییر مدل قرارداد دریافت این سرویس عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین گزارشهای واصله از نارضایتی مشترکان اینترنت مخابرات مربوط به استان تهران است، گفت: این نارضایتی مربوط به مشترکان اینترنت نامحدود مخابرات است که قراردادهای قدیمی با مخابرات دارند و سرعت اینترنت دریافتی شان ۱۲۸ کیلوبیت، ۲۵۶ و ۵۱۲ کیلوبیت است.

معاون شرکت مخابرات ایران افزود: درصورتیکه این قراردادهای قدیمی تغییر کند، کیفیت سرویس دریافتی مشترکان بالا می رود. هم اکنون در سایر استانها، اغلب مشترکان دارای قرارداد سرویس جدید با مخابرات هستند و تنها در تهران با این عدم رضایت از سوی کاربران مواجه هستیم.

زارعیان با بیان اینکه هم اکنون ۴۳ هزار مشترک مخابرات در تهران از اینترنت با حجم نامحدود و با سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه استفاده می کنند، ادامه داد: در همین حال ۲۹۴ هزار مشترک دارای موافقتنامه دریافت اینترنت ۲۵۶ کیلوبیتی از مخابرات هستند. این درحالی است که هم اکنون مخابرات امکان واگذاری اینترنت با سرعت ۲ تا ۱۶ مگابیت برثانیه را دارد.

وی با ارائه پیشنهاد تغییر قرارداد این مشترکان برای دریافت اینترنت با سرعت بالاتر، گفت: مشترکان مخابرات باید اینترنت حجمی اما با سرعت مناسب انتخاب کنند تا مشکل نارضایتی از کیفیت این سرویس حل شود.

معاون شرکت مخابرات ایران ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده، ۹۰ درصد مشترکان ناراضی اینترنت مخابرات، دارای قراردادهایی از گذشته هستند که طبق آن اینترنت نامحدود با سرعت پایین دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه اینترنت با سرعت ۱۲۸، ۲۵۶ و حتی ۵۱۲ کیلوبیت منقضی شده است، گفت: سرویس اینترنت نامحدود مخابرات در آن زمان برای این سرعت بوده و هم اکنون مشترکان با مراجعه به مخابرات می توانند قراردادهای قدیمی اینترنت نامحدود را فسخ کنند تا مشکلشان رفع شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها