کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا در پرداخت مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تعلل می‌شود


کد خبر : ۳۷۴۴۹دوشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸:۰۶۱۹۴۷ بازدید

حسن صادقی می‌گوید: عدم واریزی مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی این پرسش را ایجاد کرده که چرا این سازمان ...

حسن صادقی می‌گوید: عدم واریزی مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی این پرسش را ایجاد کرده که چرا این سازمان همواره در این موضوع که معیشت ۳ میلیون نفر به آن گره خورده است از خود تعلل نشان می‌دهد؟

«حسن صادقی» رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: عدم واریزی مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی این پرسش را ایجاد کرده است که چرا این سازمان همواره در این موضوع  که معیشت ۳ میلیون نفر به آن گره خورده است از خود تعلل نشان می‌دهد؟

وی با بیان اینکه این استدلال که کمبود منابع موجب عدم واریز، مطالبات فرودین ماه شده، غیروارد و مبین نبودن یک نگاه غیرتخصصی در حوزه مطالبات بازنشستگان است، افزود: سازمان تامین اجتماعی در ردیف بودجه سالانه‌اش موضوع افزایش حقوق و درصد این افزایش را با مقدار تلورانس می‌بیند و سپس بودجه را تنظیم می‌کند حال چگونه است که علیرغم پیش‌بینی بودجه بگوییم کسری منابع داریم.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با تاکید بر اینکه ۳ میلیون بازنشسته سازمان تامین اجتماعی، به قول مدیریت این سازمان اعتماد کرده‌اند، تصریح کرد: در چند ماه پایانی کار هیأت مدیره فعلی به هیچ وجه نباید شاهد بدقولی در این رابطه باشیم.

وی افزود: گرچه باز نگاه مدیریتی سازمان همان نگاه شروع به کار است اما ظاهراً دست‌هایی در تلاش است تا بدقولی و بدعهدی را نسبت به تعهدات سازمان در قبال بازنشستگان عملیاتی کند تا این نگاه را تغییر دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها