کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سقوط مرگبار کارگر ساختمانی به داخل کانال کولر


کد خبر : ۳۷۲۱۹سه شنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷:۲۳۵۵۰ بازدید

در پی تماس کارگران یک کارگاه ساختمانی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ...

گروه حوادث- در پی تماس کارگران یک کارگاه ساختمانی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 64 به همراه گروه امداد و نجات 16 را ساعت 18:40 روز گذشته روانه خیابان ولنجک، خیابان سیزدهم کرد.

به گفته حمیدرضا عادل فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزامی به محل حادثه، در یک ساختمان در حال احداث کارگران مشغول کار در طبقه همکف بودند که ناگهان یکی از کارگران از مسیر کانال کولر به طبقه منفی 5 سقوط کرد.

وی اضافه کرد: آتش نشانان به سرعت خود را به طبقه منفی 5 رساندند و با استفاده از تجهیزات مخصوص کارگر 16 ساله تبعه افغان را از داخل کانال کولر خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی افزود: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس مشخص شد کارگر ساختمانی براثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

گفتنی است؛ نیروهای عملیاتی در پایان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، تذکرات ایمنی را به مسئولان و کارگران ساختمانی ارائه دادند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها