کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

10 خودرو پر‌فروش از نگاه فروشندگان بازار آزاد عباس‌آباد


کد خبر : ۳۷۱۷شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۵:۴۹۱۷۹۲۲ بازدید

پرفروش ترین و کم فروش ترین خودروهای وارداتی از نگاه فروشندگان بازار آزاد عباس‌آباد به شرح زیر اعلام شده اند:
10 خودرو پر‌فروش از نگاه فروشندگان بازار آزاد عباس‌آباد10 خودرو پر‌فروش از نگاه فروشندگان بازار آزاد عباس‌آباد

اگرچه بسیاری از فعالان بازار و فروشندگان خودروهای وارداتی معتقدند که میزان خرید و فروش اتومبیل‌های خارجی نسبت به نیمه نخست سال جاری و همچنین نسبت به زمان مشابه (6 ماه دوم) در سال گذشته، کاهش چشمگیری داشته، اما همچنان روند واردات خودرو به کشور، نسبتا قابل توجه است و تعداد زیادی از این خودروها در پارکینگ گمرکات و همچنین اتوگالری‌های لوکس در سطح کشور دیده می‌شوند.

در این میان، هستند مدل‌هایی که به قول نمایشگاه‌داران، حکم وجه نقد را دارند و در واقع خرید و فروش آنها نسبت به سایر خودروها، سریع‌تر و آسان‌تر انجام می‌شود و در مقابل، برخی مدل‌ها به دلایل مختلف، چندان مورد استقبال خریداران قرار نگرفته یا فقط طیف خاصی از سلایق را پاسخ می‌دهند که به همین علت، فروش آنها سخت‌تر است. نظر برخی واردکنندگان و فروشندگان خودروهای وارداتی را در مورد پر‌فروش‌ترین و البته کم‌فروش‌ترین مدل‌ها در 2ماه اخیر جویا شدیم و از میان پاسخ‌ها، 5خودرو در هر دسته انتخاب شد که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید. البته میزان فروش این خودروها نسبت به حجم واردات آنها در نظر گرفته شده و تنها مربوط به وضعیت بازار خودروهای وارداتی در 2ماه اخیر می‌شود.

 مرسدس بنز C200 

مدل فیس‌لیفت مرسدس بنز C200 از همان ابتدای ورود به بازار داخلی با استقبال بسیار خوب مشتریان مواجه شد و این در حالی است که مدل اولیه و حتی نسل پیشین آن نیز در بازار ایران، میزان فروش قابل توجهی داشتند. C200‌های وارد‌شده به ایران از نوع low آپشن یا نیمه فول آپشن هستند و به همین خاطر قیمت آنها برای خریداران نسبتا منطقی‌تر به نظر می‌رسد، ضمن اینکه این مدل، در کنار استهلاک پایین و بازدهی مناسب، تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی خوبی را ارائه می‌دهد. 

 ب‌ام‌و 528i  

ب‌ام‌و 528i علی‌رغم برخورداری از یک پیشرانه کم حجم 4 سیلندر (توربوشارژ)، شتاب‌گیری و بازدهی خوبی را به نمایش می‌گذارد و از این لحاظ می‌توان آن را با مرسدس بنز E350 مقایسه کرد. اما نکته‌ای که معمولا خریداران سری 5 را به سمت خود جذب می‌کند، سطح بالای تجهیزات و امکانات رفاهی این مدل است که چندان بی‌شباهت به سری‌7 نیست و در کنار طراحی ظاهری زیبا و فضای لوکس کابین، به خوبی می‌تواند سلایق مختلف را راضی کند. ظاهرا در بازار داخلی، مدل
M Sport Package این خودرو نیز محبوبیت زیادی دارد. 

 ب‌ام‌و  328i 

تمامی نسل‌های سری3‌، حس سواری با یک خودرو اسپرت و جوان‌پسند را به راننده القا می‌کنند اما اوضاع در مورد سری 3 مدل 2013 اندکی متفاوت است. 328i در کنار بازدهی بسیار خوب پیشرانه و ویژگی‌های اسپرت خود، تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی مدرن را نیز در اختیار خریداران قرار می‌دهد و از این لحاظ بهترین گزینه برای افرادی است که بودجه کافی برای خرید سری 5 را ندارند و یا می‌خواهند یک رانندگی کاملا اسپرت و لذت‌بخش را با یک سدان کوچک تجربه کنند. فروشندگان می‌گویند که مدل اسپرت لاین این خودرو، بیشتر طرفدار دارد. 

 کیا اسپورتیج 

نه‌تنها نسل فعلی، بلکه نسل پیشین اسپورتیج نیز به عنوان یک SUV کوچک شهری، بازار فروش خوبی را در ایران به‌دست آورد و این موفقیت تا به امروز ادامه داشته است. فروشندگان و واردکنندگان معتقدند که طراحی ظاهری اسپورتیج بیش از هر چیز توجه خریداران را به خود جلب می‌کند، ضمن اینکه تجهیزات و امکانات رفاهی آن نسبت به رقبای موجود در این رنج قیمت، قابل توجه و رضایت‌بخش است. 

هیوندای الانترا 

هیوندای الانترا را می‌توان به عنوان سوناتا کوچک نام برد زیرا از لحاظ طراحی و تجهیزات، چندان بی‌شباهت به برادر بزرگ‌تر خود نیست. این مدل، رقیب نسل جدید کیا سراتو است که آن نیز از چند ماه قبل به بازار داخلی وارد شده اما فروشندگان معتقدند که علی‌رغم شباهت زیاد این دو مدل از لحاظ ویژگی‌های فنی و امکانات رفاهی، الانترا خریداران بیشتری را به سمت خود جذب کرده است. این خودرو کوچک و کم‌مصرف، مانند نسل جدید سراتو، تجهیزات و امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. 


خودروهایی که در بازار عباس آباد به سختی خرید فروش میشوند :

1 . کیا پیکانتو 

2 . رنو کولیوس

3. اکتیون 2012

4 . آلفارومئو جولیتا

5 . میتسوبیشی ASX



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها