کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توزیع سبد کالا برای خانواره‌های زیر 4 نفر


کد خبر : ۳۷۱۲جمعه، ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲:۰۰۴۱۱۷ بازدید

درحالی که اتحادیه‌ها معتقدند سبد کالا برای خانوارهای کمتر از 4 نفره بعد از 15 اسفند ماه اعلام شود اما خبرها حاکی از این است شنبه یا یکشنبه آینده برای توزیع سبد این گروه اعلام خواهد شد.

دوم اسفند ماه بود که وزارت صنعت در اطلاعیه ای اعلام کرد: توزیع مرحله تکمیلی سبد کالای نوبت اول بین خانوارهای 4 نفره به بالا شامل کارگران شاغل و مستمری بگیران با حقوق بیش از 500هزار تومان و کارکنان دولت دارای بیمه تامین اجتماعی از شنبه سوم اسفند آغاز می‌شود.

بنابر این گزارش، در حال حاضرفروشگاه‌های امکان (کارگران) ـ اسکاد (کارکنان دولت) ـ اتکا (نیروهای مسلح) ـ رفاه (کمیته امداد ـ بهزیستی) ـ سپه (عموم مردم) ـ شهروند (عموم مردم) و اتحادیه فرهنگیان (فرهنگیان ـ عموم مردم) در حال توزیع مرحله دوم نخستین سبد کالا هستند.

بنابر این گزارش ، مطابق اطلاعیه وزارت صنعت مقرر شده بود زمان تحویل سبد کالاهای سرپرستان خانوارهای کمتر از  4 نفره مرحله تکمیلی نوبت اول ، درمرحله بعدی اعلام شود که بنابراخبار رسیده از اتحادیه ها مبنی بر این است که زمان توزیع سبدکالای خانوارهای کمتر ا ز4 نفره هفته آینده اعلام می‌شود.

اما یکی از مشکلاتی که متاسفانه بر اساس اظهارات اتحادیه‌ها هنوز برطرف نشده است مراجعه افرادی است که کارت ملی و کارت بانکی سرپرست خانوار ندارند. دریافت سبد کالا منوط به ارائه کارت ملی و کارت بانکی سرپرست خانوار که وجه یارانه به آن واریز می‌شود به مراکز توزیع است. به همین دلیل آن دسته از افرادی که دارای کارت بانکی نیستند ، می‌توانند با مراجعه به بانکی که حساب یارانه ‌دارند درخواست صدور کارت بانکی کنند.

اتحادیه‌ها معتقدند با توجه به اینکه هنوز توزیع سبد کالا بین خانوارهای کمتر از 4 نفره و مشمولین فاز اول سبد کالا به پایان نرسیده است از وزارت صنعت و معدن درخواست کردیم سبد کالا برای خانوارهای کمتر از 4نفره بعد از 15اسفند ماه اعلام شود اما مسئولان نظری خلاف اتحادیه ها را دارند. هنوز نتیجه قطعی مشخص نشده است اما پیگیری های خبرنگار تسنیم نشان می دهد به احتمال زیاد و بر اساس نشست‌هایی که برگزار شده است شنبه یا یکشنبه آتی زمان تحویل سبدکالای سرپرستان خانوارهای کمتر از 4نفره اعلام می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها