کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رکورد جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی شکسته شد


کد خبر : ۳۷۰۸۸شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱:۴۱۲۶۸۷ بازدید

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: در سال 95 یک میلیون و 400 هزار وسیله نقلیه فاقد معاینه فنی جریمه شدند که 490 هزار مورد آن به وسیله ...

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: در سال 95 یک میلیون و 400 هزار وسیله نقلیه فاقد معاینه فنی جریمه شدند که 490 هزار مورد آن به وسیله دوربین های نظارتی اعمال قانون شده اند.

سرهنگ احمد کرمی اسد گفت: در سال ۹۵ یک میلیون و ۴۰۰ هزار وسیله نقلیه قاقد معاینه فنی جریمه شدند که ۴۹۰ هزار مورد آن توسط دوربین های نظارتی و مابقی توسط عوامل پلیس اعمال قانون صورت گرفته است.

وی افزود: ۳۴ درصد اعمال قانون وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی در سال ۹۵ توسط دوربین بوده است و استان های تهران، اصفهان و مرکزی به ترتیب بیشترین اعمال قانون را داشته است.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۸۵۵ هزار مورد جریمه وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی در سامانه ثبت شده است که در این خصوص رکورد جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی شکسته شد.

کرمی اسد گفت: دلیل این رکورد و افزایش جریمه در سال جاری کنترل بیشتر وسایل نقلیه بوده است. ضمن اینکه اصفهان و تهران به ترتیب در سال ۹۶ بیشترین اعمال قانون در خصوص نداشتن معاینه فنی را داشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها