کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ناکامی آمازون در فروش محصولات دنیای مد و لباس


کد خبر : ۳۷۰۰۸چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴:۱۲۱۰۷۱ بازدید

برنامه نمایش تلویزیونی استایل کد آمازون که در زمینه مد و لباس و فروش محصولات مرتبط با این حوزه فعالیت می‌کرد، اکنون به پایان کار خود ...

برنامه نمایش تلویزیونی استایل کد آمازون که در زمینه مد و لباس و فروش محصولات مرتبط با این حوزه فعالیت می‌کرد، اکنون به پایان کار خود رسیده و پخش آن متوقف شده است. 

به نظر می رسید که برنامه استایل کد لایو یا Style Code Live  یک پل کامل و کارآمد میان سیستم خرده فروشی آنلاین آمازون با سرویس ویدئویی پرایم این شرکت باشد، اما هیچ کاری به آن سادگی که در نگاه نخست به نظر می رسد نیست و با همه تلاش ها، این شوی تلویزیونی نتوانست به خوبی کار کند و اکنون نیز خبری در آن رابطه اعلام شده؛ این شو به اتمام رسیده است. کنسل شدن این نمایش تلویزیونی بی مقدمه و بلادرنگ بوده است.

بر پایه گزارش ها، دست اندرکاران این نمایش نیز به تازگی و در پایان هفته اخیر از موضوع آگاه شده اند و در همان روز نیز حساب های مربوط به شبکه های اجتماعی این شو پاک شده  است.  تلاش نمایش زنده استایل کد بر این بود که یک نمایش خرید تعاملی و کارآمد همانند نمایش های QVC  ارائه دهد. برنامه استایل کد به صورت رایگان و استریم زنده هر هفته از وب سایت آمازون پخش می شد و برای تماشای آنها نیازی به داشتن عضویت پرایم نبود.

روند این برنامه با حضور مهمانانی از اشخاص معروف (با کیفیت ها و حیطه های فعالیت متفاوت) و ارائه توصیه هایی پیرامون دنیای مد و زیبایی، اندکی سهل انگارانه و عامه پسندانه پیش می رفتند و طبیعتا در حین برنامه و در کنار مواردی که اشاره کردیم، گردونه ای از اقلام شاخص و متمایز که تنها با یک کلیک برای کاربران قابل خرید بودند نیز به بینندگان معرفی می شد.

این نمایش تلویزیونی روی اشخاص معروف تمرکز داشت که توانایی تاثیر گذاشتن روی مردم در شبکه های اجتماعی و متقاعد کردن آنها برای انجام یک خرید از آمازون در حین دیدن برنامه را داشته باشند. به طور قطع می توان دریافت که تمایز بزرگی میان یک خرید عادی از آمازون با آن تجربه خریدی وجود دارد که در آن شما یک لباس یا کالای دیگر را از طریق یک شوی تلویزیونی و جلب شدن نظرتان پس از دیدن آن محصول بخرید.

البته احتمال اینکه پایان دادن به برنامه اخیر به منزله پایان تلاش های آمازون برای کسب درآمد در زمینه خرده فروشی مد و لباس باشد، دور از ذهن است. واقعیت این است که آمازون به طور مداوم در حال آزمایش  راهکارهای جدید است. در واقع مورد اخیر حتی نخستین تلاش آنها در زمینه مد هم نبود.

در زمینه سخت افزارهای آمازون برای کاربرد در دنیای مد و لباس می توانیم به دوربین اکو لوک آمازون اشاره کنیم؛ دوربینی که به طور خاص برای گرفتن عکس های سلفی در زمینه مد و فشن در نظر گرفته شده و ذهن توده خریدکنندگان از آمازون را با پیشنهادهای جدید و لباس های جدید آشنا می کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها