کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی گوشی Galaxy Core LTE سامسونگ


کد خبر : ۳۶۹۹پنجشنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۸:۲۸۵۲۴۶ بازدید

گوشی Galaxy Core LTE سامسونگ از جدیدترین‏های این برند کره‏ای است که ویژگی‏های خاص خود را دارد. Galaxy Core LTE نیز درست مانند مدل‏های قبلی خود یک برنامه بازی ساده را دنبال می‏کند تا ویژگی‏‌های اصلی و مهم را ارائه بدهد.
معرفی گوشی Galaxy Core LTE سامسونگمعرفی گوشی Galaxy Core LTE سامسونگ

Galaxy Core اورجینال نیز کاملا موفق بود و چندین به‌روزرسانی داشت. کمتر از یکسال دیگر، سری مدل‌های Core به لیگ LTE ارتقا می‌یابند. سامسونگ Galaxy Core LTE از چهار باند GSM/GPRS/EDGE و دو باند 3G پشتیبانی می‌کند. Galaxy Core LTE از بلوتوث 0/4 با Wi-Fi پشتیبانی می‌کند که شامل b/g/n با سازگاری باند 4/2 و 5 گیگاهرتز است. NFC نیز وجود دارد. متاسفانه، USB On-The-Go وجود ندارد تا امکان وصل کردن لوازم جانبی USB به گوشی را فراهم کند. Samsung link (پیش از این AllShare Play نامیده می‌شد) یک سرویس اختصاصی دیگر است که از طریق سامسونگ ارائه می‌شود. با دانلود کردن این نرم‌افزار اختصاصی، به‌طور اتوماتیک تمامی محتوای چندرسانه‌ای را در دستگاه شما با یک سرویس انتخابی از حافظه Cloud (مانند Sugarsync، Box.Net، Dropbox یا Skydrive) همگام‌سازی می‌کند.

به این ترتیب، نه‌تنها به‌طور مطمئن از محتوای شما پشتیبانی می‌شود، بلکه امکان مشاهده یا گوش دادن فوری در سایر دستگاه‌های سامسونگ شما نیز فراهم می‌شود(حتی SmartTV سامسونگ شما). بدون تردید آنها در تمامی کامپیوترها و دستگاه‌های دیگر شما که به این سرویس‌های حافظه Cloud دسترسی دارند نیز موجود است. سامسونگ Galaxy Core LTE دارای ابعاد 9/132×8/9×3/66 میلی‌متر و وزن 136 گرم است. در مقایسه با Galaxy Core اورجینال کمی اندازه آن بزرگ‌تر است که دلیل آن صفحه نمایش بزرگ‌تر گوشی است. سامسونگ در طراحی این گوشی از Galaxy Core اورجینال استفاده کرده است که آن نیز از Galaxy S IIII الگو گرفته شده است.

این گوشی دارای لبه‌های گرد با یک فریم پلاستیکی که مانند آلومینیوم است اطراف قاب جلو و کناره‌های گوشی را در برمی‏گیرد. قاب جلو دارای پوشش شیشه‏ای است درحالی‌که پلاستیک قاب پشت قابل جابه‌جایی است و به شما امکان می‏دهد در صورت نیاز باتری را بردارید و به کارت حافظه دسترسی داشته باشید.ترتیب قرارگیری کنترل‏ها در Galaxy Core LTE درست مانند نسخه بزرگ‌تر آن یعنی Galaxy Grand Neo است. همان سه دکمه زیر صفحه نمایش قرار دارد که شامل دکمه سخت‌افزاری Home و کلیدهای لمسی خازنی منو و Back است. حسگر Proximity و نور محیط نزدیک به خروجی صدای گوشی وجود دارد و دوربین ثانویه 2/1 MP نیز در این قسمت مشاهده می‏شود.

سوکت صوتی 5/3 میلی‌متری در بالای گوشی قرار دارد درحالی‌که پورت microUSB و میکروفون در پایین Galaxy Core LTE مشاهده می‌شود. سامسونگ Galaxy Core LTE دارای یک صفحه نمایش 5/4 اینچ PLS است که یک مرحله بالاتر از صفحه نمایش TFT در اندازه 3/4 اینچ در نسل اول core است. وضوح صفحه نمایش از WVGA در Core اورجینال به Qhd افزایش یافته است. تراکم پیکسل صفحه نمایش 245ppi است که با توجه به رده گوشی، مناسب است. میزان کنتراست و روشنایی صفحه نمایش در مقایسه با Core اورجینال کمی بهتر است، اما شگفت‌انگیز نیست. خوانایی صفحه نمایش زیر نور خورشید عالی است اگرچه باز آفرینی رنگ مطلوب نیست. نرم‌افزار پیام‌رسانی ساختار ساده‌ای دارد و دارای دکمه پیام جدید است که زیر آن تمامی پیام‌های دریافتی به‌صورت زنجیره مرتب شده‌اند. با کشیدن انگشت به طرف چپ یک پیام جدید آغاز می‏شود درحالی‌که با کشیدن انگشت به طرف راست یک تماس آغاز می‏شود.

نسخه Gmail دارای چهار گزینه جدید صندوق پستی است. شما می‌توانید مانند وب Gmail، ایمیل‌های خود را بر اساس اصلی، اجتماعی، تبلیغات و به روز رسانی تفکیک کنید که به این ترتیب دنبال کردن ایمیل‌ها را آسان‌تر می‌کند. نرم‌افزار عمومی ایمیل برای سایر حساب‌های ایمیل غیر Gmail به‌کار می‌رود و از چندین صندوق پستی POP-UP یا IMAP پشتیبانی می‌کند.سامسونگ Galaxy Core LTE به آندروید Jelly Bean 4.2.2 با پوسته Touchwiz Nature UX سامسونگ مجهز است. این نسخه آندروید به دو نسل قبل تعلق دارد و تقریبا قدیمی است. جالب اینجا است که حتی بدون بهینه‌سازی‌های KitKat نیزGalaxy Core LTE قادر است منو و اکثر نرم‌افزارهای آندروید را به موجب وضوح 720p صفحه نمایش به‌خوبی اجرا کند.

Galaxy Core LTE به رادیو FM با RDS مجهز است. رادیو منوی ساده‌ای دارد و دارای یک عقربک است. شما می‌توانید 12 ایستگاه رادیویی را به‌عنوان Favorite ذخیره کنید. سامسونگ Galaxy Core LTE دارای یک دوربین اصلی 5MP با قابلیت فیلمبرداری در وضوح 720P در 30fps است. علاوه‌بر این، یک دوربین ثانویه (o.3MP(VGA نیز در این گوشی فراهم شده است. نمایاب در ارتباط با بخش عکاسی و فیلمبرداری است بنابراین مجبور نیستید بین حالت‌ها سوئیچ کنید.

سامسونگ Galaxy Core LTE با اینکه از تمامی نرم‌افزارهای اضافی سامسونگ در مدل‌های پرچمدار این کمپانی برخوردار نیست با این حال دارای تعدادی نرم‌افزار است که موجب متمایز شدن آن از سایر گوشی‌های هوشمند می‌شود. نرم‌افزار My Files تغییر نکرده است و یک File Manager با کارآیی لازم است که کار کردن با آن آسان می‌باشد. این نرم‌افزار می‌تواند فایل‌ها را با هم جابه‌جا کرده، کپی، قفل و دوباره نام‌گذاری کند.

صفحه نمایش لمسی خازنی 5/4 اینچ Qhd با 16 میلیون رنگ و تراکم پیکسل 244ppi، ‏ نسخه 4.2.2 آندروید Jelly Bean با منوی Touchwiz، پردازنده دو هسته‌ای Cortex – A9 در 2/1 GHZ، پردازنده گرافیک Power SGX 544MP، ‏ 1GB RAM، ‏ باتری Li-Ion با توان 2100 میلی آمپری، دوربین 5MP با کانون اتوماتیک و فلاش LED، فیلمبرداری در وضوح، ‏720P در 30fps و کانون اتوماتیک مداوم، ‏ دوربین ثانویه 3/0 MP با فیلمبرداری VGA، ‏GPS با A-GPS و GLONASS، 8GB حافظه داخلی، ‏ محل کارت حافظه microSD، ‏MicroUSB 2.0، ‏ بلوتوث 0/4، ‏ رادیو FM استریو، ‏ سوکت صوتی استاندارد 5/3 میلی‌متری و شتاب سنج و حسگر Proximity از ویژگی‏های این گوشی محسوب می‏شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها