کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید خودرو سواری با تریلی + تصویر


کد خبر : ۳۶۷۵۲چهارشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵:۵۵۹۴۳ بازدید

برخورد بامدادی خودرو سواری با کامیون تریلی در خیابان خلیج فارس، مصدومیت مرد جوان را به دنبال داشت.

این حادثه ساعت 00:22 بامداد امروز رخ داد و پس از اطلاع رسانی آن از سوی رانندگان خودروهای عبوری، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 16 به همراه گروه امداد و نجات 7 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به خیابان خلیج فارس، خیابان ابوسعید شرقی رهسپار شدند.

قاسم جوادی فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام شده به محل حادثه در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 با دو نفر سرنشین در حال حرکت بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با قسمت کفی تریلی که در کنار خیابان متوقف بود ، برخورد کرد.

وی در ادامه ابراز داشت: راننده خودرو سواری قبل از رسیدن آتش نشانان از داخل وسیله نقلیه خارج شده بوداما سرنشین دیگر در داخل اتاقک در هم پیچیده این خودرو گرفتار شده و قادربه هیچ حرکتی نبود.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به منظور ایمن سازی صحنه تصادف به سرعت جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.

جوادی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی نجات قسمتی از بدنه خودرو را برش دادند و سرنشین محبوس شده(یک مرد 30 ساله) که دچار مصدومیت شده بود را از خودرو خارج کرده و برای انتقال به مرکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

l12ro3dcztpo99dcsfat.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها