کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید خودروی ام وی ام با تیر چراغ برق / تصاویر


کد خبر : ۳۶۴۷۰سه شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰:۰۹۲۱۰۸ بازدید

برخورد شدید خودرو سواری با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه شهید صیاد شیرازی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به دنبال اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 73 به همراه گروه امداد و نجات 12 را ساعت 2:12 بامداد امروز به بزرگراه شهید صیاد شیرازی(مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به میدان سپاه روانه کرد.

عباس قاسمی افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری ام وی ام با دو نفر سرنشین در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و با جدول و تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه برخورد کرده و واژگون شد.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان بی درنگ پس از نصب علائم هشدار دهنده، قطع جریان برق و جلوگیری از نشت بنزین خودرو سواری، هر دو نفر سرنشین (دو نفر خانم 20 و 29 ساله) که دچار مصدومیت شده بودند را از خودرو خارج کرده و برای معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

افسر آماده منطقه شش عملیات تصریح کرد: نیروهای عملیاتی در پایان خودرو سواری را به حالت اولیه بازگرداندند و محل حادثه را برای بررسی علت و اقدامات بعدی تحویل کارشناسان راهور و عوامل شرکت برق دادند.

برخورد شدید خودروی ام وی ام با تیر چراغ برق

برخورد شدید خودروی ام وی ام با تیر چراغ برق

برخورد شدید خودروی ام وی ام با تیر چراغ برق

برخورد شدید خودروی ام وی ام با تیر چراغ برق



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها