کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات رانندگی نو گواهینامه‌ها اعلام شد


کد خبر : ۳۶۴۵۵سه شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲:۰۲۷۲۰۹ بازدید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به تشریح محدودیت‌های رانندگی نو گواهینامه‌ها پرداخت و گفت: این افراد تا سه ماه اجازه ندارند که ...
جزئیات رانندگی نو گواهینامه‌ها اعلام شدجزئیات رانندگی نو گواهینامه‌ها اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به تشریح محدودیت‌های رانندگی نو گواهینامه‌ها پرداخت و گفت: این افراد تا سه ماه اجازه ندارند که به تنهایی و بدون حضور افراد دارای گواهینامه رانندگی کنند.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با فارس، با اعلام این مطلب که یک میلیون و 625 هزار گواهینامه جدید‌الصدور صادر شده است، به محدودیت‌‌هایی که برای گواهینامه‌های جدید پایه سه تعلق می‌گیرد اشاره و اظهار داشت: برابر دستورالعمل‌های جدید برای این دسته از رانندگان محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: افرادی که گواهینامه پایه سه را دریافت کرده‌اند تا سه ماه اجازه ندارند که به تنهایی و بدون حضور افراد دارای گواهینامه رانندگی کنند؛ یعنی باید یک نفر که گواهینامه رانندگی دارد موقع رانندگی در کنارشان حضور داشته باشد.

سردار مهری افزود: این افراد از ساعت 12 شب تا 5 صبح نیز اجازه رانندگی ندارند؛ همچنین اجازه رانندگی در جاده‌های برون‌شهری را نیز ندارند. 

عالی‌ترین مقام راهنمایی و رانندگی کشور به نصب علامت احتیاط راننده مبتدی اشاره و بیان داشت: این افراد باید مثلثی به نام راننده جدید را در جلو و عقب شیشه خودرو نصب کنند تا دیگر رانندگان بدانند که این افراد تازه گواهینامه را دریافت کردند و احتیاط‌های لازم را در برخورد با آنها داشته باشند.

مهری خاطرنشان کرد: دستورالعمل‌های جدید در نیمه اول سال 96 اجرا خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها