کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش‌بینی قیمت طلا در روزهای آینده


کد خبر : ۳۶۲۴۸سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶:۰۶۱۶۵۳ بازدید

تازه‌ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آتی بیشتر تحت تاثیر آمارهای مهم اقتصادی است که در آمریکا ...

تازه‌ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آتی بیشتر تحت تاثیر آمارهای مهم اقتصادی است که در آمریکا بریتانیا و ژاپن منتشر خواهد شد.

انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا در روز جمعه موجب کاهش ارزش دلار و افزایش نسبی قیمت جهانی طلا شده است.

بر اساس این گزارش آمارهای ضعیف مربوط به خرده فروشی در آمریکا طی ماه آوریل فشار زیادی را بر ارزش دلار وارد کرده است. عدم افزایش نرخ تورم آمریکا مطابق با انتظارات اولیه نیز ابهامات تازه ای را درباره وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو در نشست های آتی به خصوص نشست ژوئن به وجود آورده است.

وزارت کار آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است که نرخ تورم این کشور در ماه آوریل به 2.2 درصد رسیده است که این رقم نسبت به 2.4 درصد ماه مارس با کاهش روبرو شده است.تورم هسته ای در آمریکا نیز به کمتر از 1.9 درصد رسیده که این پایین ترین رقم از اکتبر 2015 میلادی به شمار می رود.

تورم هسته ای یعنی نرخ تورم در اقتصاد به استثنای قیمت مواد غذایی و انرژی. تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست ژوئن به 70 درصد رسیده است.

به نظر می رسد قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر انتشار آمارهای بخش مسکن تولیدات صنعتی و مدعیان دریافت بیمه بیکاری در آمریکا قرار خواهد داشت.ژاپن نیز آمارهای مربوط به رشد اقتصادی در سه ماه نخست امسال را منتشر خواهد کرد. بریتانیا نیز طی روزهای آینده آمارهای مهم نرخ تورم، اشتغال و خرده فروشی را منتشر می کند.

انتشار آمارهای اقتصادی بریتانیا از این جهت اهمیت زیادی دارد که این کشور در آستانه انتخابات سراسری زودهنگام قرار دارد و مذاکرات برگزیت نیز در پیش است.

روز سه شنبه بانک مرکزی استرالیا متن مذاکرات نشست اخیر خود را منتشر خواهد کرد. چین نیز آمارهای تولیدات صنعتی را منتشر می کند.منطقه یورو نیز نخستین گزارش بازنگری شده خود درباره رشد اقتصادی در سه ماه نخست امسال را منتشر می کند.

به نظر می رسد تنش های سیاسی بین المللی و وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه به خصوص چین و هند تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها