کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعترافات زن جوان که هولناک‌ترین جنایت پایتخت را رقم زد


کد خبر : ۳۶۲۲۹سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰:۰۶۴۹۹۲ بازدید

زن جوانی که سال گذشته یکی از هولناک‌ترین جنایات پایتخت را رقم زد، هنگام ارتکاب جنایت جنون داشته است.اين زن متهم است كه شوهر و 2 فرزند خود ...

گروه حوادث- زن جوانی که سال گذشته یکی از هولناک‌ترین جنایات پایتخت را رقم زد، هنگام ارتکاب جنایت جنون داشته است.اين زن متهم است كه شوهر و 2 فرزند خود را در آپارتمان‌شان در شهرك آزادي تهران به طرز فجيعي به قتل رسانده است.

به گزارش همشهری، جنايتي كه فرزانه 32ساله‌ رقم زد، صبح 14آبان سال گذشته رخ داد و در چشم بر هم زدني تبديل به بمب خبري شد.او بعد از دستگيري درباره اين جنايت چنين گفت:« حس مي‌كردم شوهرم به من خيانت مي‌كند. خيلي شب‌ها به خانه نمي‌آمد و من در گوشي‌اش ديده بودم كه در تلگرام با زني چت مي‌كرد.

از طرفي فكر مي‌كردم قصد كشتن مرا دارد. براي همين با خودم نقشه كشيدم كه همه اعضاي خانواده‌ام را به قتل برسانم و بعد خودكشي كنم. روز حادثه، ساعت 9صبح از خواب بيدار شدم. شوهرم هنوز خواب بود و من به آشپزخانه رفتم و چاي دم‌كردم. بچه‌هايم يكي پس از ديگري بيدار شدند. مي‌خواستم صبحانه آماده كنم اما شوهرم هنوز خواب بود. ساعت 10صبح به اتاق رفتم. فكر و خيال دست از سرم برنمي‌داشت. چاقو دستم بود و وقتي بالاي سر شوهرم حاضر شدم يك ضربه به او زدم.

به‌شدت ترسيد و از خواب پريد. از او خواستم رمز موبايلش را به من بگويد اما او حاضر نمي‌شد رمزش را بگويد و همين بيشتر مرا عصبي كرد و ضربه‌هاي ديگر را زدم. من اصلا نمي‌فهميدم چه مي‌كنم. با چاقو مدام ضربه مي‌زدم تا اينكه شوهرم به سمت پنجره رفت و پرده را گرفت اما ناگهان نقش زمين شد.

فكر مي‌كنم هنگام درگيري بچه‌هايم به داخل اتاق سرك كشيدند و ديدند كه من با چاقو به پدرشان ضربه مي‌زنم. آنها وحشت كرده و گريه مي‌كردند. پس از آن به آشپزخانه برگشتم و براي خودم چاي ريختم اما هرچه بچه‌ها را صدا كردم تا با هم صبحانه بخوريم نيامدند. گريه مي‌كردند و جيغ مي‌كشيدند. در يك لحظه با خودم گفتم اگر خودم را با چاقو بزنم و خودكشي كنم تكليف بچه‌ها چه مي‌شود؟ دلم نمي‌خواست آنها بي‌مادر بزرگ شوند. همين شد كه باز هم چاقو را برداشتم و به سمت بچه‌ها رفتم تا به زندگي آنها هم پايان دهم.»

زن جوان اعتراف كرد كه پس از قتل شوهرش، دختر11ساله و پسر 4ساله‌اش را هم با ضربات چاقو به قتل رساند اما دختر 10ساله‌اش وقتي نخستين ضربه چاقو به بدنش وارد شد، خودش را به مردن زد و همين باعث شد كه فرزانه به تصور اينكه او نيز جان باخته دست از سرش بردارد. اين زن پس از جنايت خواست به زندگي خودش نيز پايان بدهد اما نتوانست و فقط كمي مجروح شد.

پس از آن بود كه همسايه‌ها كه متوجه ماجرا شده بودند پليس را خبر كردند و به اين ترتيب زن جوان دستگير شد، اجساد قربانيان به پزشكي قانوني انتقال يافت و دختربچه 10ساله كه زنده مانده بود راهي بيمارستان شد.

قاضي محسن مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران دستور داد تا سلامت رواني اين زن در كميسيون پزشكي قانوني بررسي شود. معاينات اوليه حاكي از آن بود كه اين زن اختلالات روحي و رواني دارد و قاضي جنايي پرونده را بار ديگر به پزشكي قانوني فرستاد تا مشخص شود كه وي هنگام ارتكاب جنايت نيز دچار جنون بوده يا نه.

پرونده همچنان در پزشكي قانوني بود تا اينكه پس از گذشت 6‌ماه از جنايت، كميسيون پزشكي قانوني صبح روز گذشته اعلام كرد كه زن جوان حالت بالقوه خطرناكي دارد و در زمان وقوع جنايت داراي جنون بوده است. به همين‌خاطر فاقد اراده و مسئوليت كيفري بوده و مي‌بايست در يكي از مراكز درماني بستري شود.

با گزارش نهايي پزشكي قانوني پرونده قتل در دادسراي جنايي تهران بسته و قرار موقوفي تعقيب از سوي بازپرس جنايي صادر شد. اين يعني متهم به‌زودي از زندان به بيمارستان رواني منتقل شده و پس از بهبود كامل آزاد خواهد شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها