کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

«خوب، بد، جلف» دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران شد


کد خبر : ۳۶۱۰۳جمعه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲:۵۶۸۰۴ بازدید

سال گذشته فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی از دهم شهریور ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. استقبال مخاطبان از آخرین ساخته فرهادی به ...

سال گذشته فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی از دهم شهریور ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. استقبال مخاطبان از آخرین ساخته فرهادی به گونه ای بود که این فیلم ظرف مدت بسیار کوتاهی فروشش به رقم ده میلیارد تومان رسید و در پایان توانست با فروش بیش از ۱۵ میلیارد تومان به پر درآمد ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شود. اما به تازگی فیلم «گشت۲» با عبور از رکورد «فروشنده» عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد و حالا هم «خوب، بد، جلف» با فروش نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان، به دومین فیلم پر درآمد تاریخ سینمای ایران تبدیل شد.

در هفته های گذشته فیلم سینمایی «گشت۲» ساخته سعید سهیلی که در نوروز امسال به نمایش درآمد، پس از استقبال مخاطبان، توانست با عبور از «فروشنده» اصغر فرهادی به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شود.

اما «خوب، بد، جلف» پیمان قاسم خانی که از اواخر بهمن ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد و در ایام نوروز هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، با این که این روزها اکران ده هفته آن به اتمام رسیده و تنها به صورت سانس های ویژه در سینماهای کشور به نمایش در می آید، توانسته با عبور از «فروشنده» به دومین پرفروش تاریخ سینمای ایران تبدیل شود.

طبق آخرین بارگذاری سینما تیکت، «خوب، بد، جلف» تا به این لحظه ۱۵ میلیارد و ۷۳۶ میلیون تومان درآمد کسب کرده است. این در حالی است که سال گذشته «فروشنده» ۱۵ میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان فروش کرده بود.

با توجه به فروش «خوب، بد، جلف» باید اعلام کرد که دو فیلم کمدی عناوین پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص دادند. البته ممکن است در آینده ای نه چندان دور هم فیلم «نهنگ عنبر۲: سلکشن رویا» وارد رقابت بسیار تنگاتنگی با این دو فیلم در گیشه سینماهای کشور شود.

سال گذشته از رضا عطاران به عنوان پولسازترین بازیگر سینمای ایران یاد می شد، ولی وجه اشتراک دو فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران بازی حمید فرخ نژاد است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها